Dlaczego warto prowadzić Twitter firmowy?

Dlaczego warto prowadzić Twitter firmowy?

Twitter to obok Instagrama i Facebooka jedno z największych mediów społecznościowych na świecie. Założyli go w 2006 roku trzej wspólnicy – Jack Dorsey, Ev Williams i Biz Stone. Początkowym założeniem Twittera miało być dostarczanie dużej liczbie ludzi krótkich informacji ze świata, w coraz ich szybszym tempie życia.

Następnie medium zaczęło być wykorzystywane przez przedsiębiorców w celach marketingowych. Twitter ma znacznie mniejszy zasięg od Facebooka, jednakże trafia do wartościowej grupy odbiorców z punktu widzenia przedsiębiorców i reklamodawców- ludzi biznesu, mediów, mieszkańców wielkich miast. Ogromnym plusem konta firmowego na Twitterze jest również mniejsza konkurencja – wciąż mało firm reklamuje się za pośrednictwem tego medium. Większy nacisk kładziony jest na Instagram i Facebooka.

Ogólne statystyki Twittera są również zachęcające! Korzysta z niego już 255 mln użytkowników na całym świecie! Natomiast w Polsce liczba ta wynosi 4 miliony. Aż 80% użytkowników to osoby powyżej 25 roku życia. Dlaczego warto prowadzić Twitter firmowy? Ten portal społecznościowy może pomóc wypromować Twoją markę, przekierować ruch na inne Twoje konta np. Instagrama, Facebooka lub stronę internetową, a ponadto dotrzeć do potencjalnych klientów i partnerów biznesowych.

Twitter to idealne narzędzie do budowania pozytywnego wizerunku Twojej firmy i marki, angażowania Twoich odbiorców, nawiązywania interesujących kontaktów biznesowych, analizowania aktywności wokół Twojej marki i poprawianie jej wyników.

Chcesz zdobyć popularność na Twitterze i dotrzeć do dużej grupy odbiorców? Konieczny do tego jest wartościowy i profesjonalny content, łatwość komunikacji w mediach społecznościowych oraz znajomość funkcjonowania tego portalu.

Oferta na prowadzenie Twittera firmowego => https://icomsocial.pl/oferta/prowadzenie-profili-twitter/

Nie wiesz jak poprowadzić Twitter firmowy? Powierz go w ręce specjalistów! Zgłoś się do IcomSocia!

Zobacz również
10 najważniejszych aktualizacji po konferencji Google Search On 22
10 najważniejszych aktualizacji po konferencji Google Search On 22
Jacek Kałuża / 16.10.2022

Podczas corocznego wydarzenia Google Search On właściciel najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej ogłosił ważne zmiany w już istniejących opcjach. Oto kilka...

Marketing szeptany – wszystko, co powinieneś o nim wiedzieć!
Marketing szeptany – wszystko, co powinieneś o nim wiedzieć!
Marcin Caban / 13.03.2021

Marketing szeptany z ang. whisper marketing i word of mouth marketing to w ostatnim czasie coraz bardziej popularne działania...

Usuwanie fałszywych i negatywnych opinii w Google Maps i nie tylko
Usuwanie fałszywych i negatywnych opinii w Google Maps i nie tylko
Jacek Kałuża / 11.03.2021

W ostatnim czasie coraz częściej zauważane jest w Internecie negatywne zjawisko tworzenia nieprawdziwych i krzywdzących wpisów i opinii, powodujących...