Pozycjonowanie lekarzy

Z naszą pomocą wzmocnisz swój wizerunek w wyszukiwarkach, będziesz skutecznie zarządzał reputacją w sieci i dotrzesz do nowych klientów. Warto pamiętać, że działania z zakresu ORM (Online Reputation Management) sprawdzają się nie tylko w momentach kryzysowych. Warto korzystać z nich również wtedy, gdy chcemy stale kontrolować sposób odbioru promowanej marki.

Pozycjonowanie stron internetowych pozwala zająć wysokie miejsce w wyszukiwarkach. Szukając witryn na konkretną frazę w Google, np. dentysta Lublin, zazwyczaj skupiamy się na pierwszej albo pierwszych dwóch stronach wyników. Pozycjonowanie umożliwia nam znalezienie się w TOP10.
Realizując pozycjonowanie stron www, wykorzystujemy sprawdzone i bezpieczne techniki i narzędzia. Pracujemy w oparciu o wytyczne Google, które gwarantują pozycjonowanym stronom właściwą widoczność wraz ze znacznym wzrostem konwersji.  W pozycjonowaniu stron internetowych, osiąganiu wysokich pozycji, a co za tym idzie w zdobywaniu popularności, ogromną rolę pełni nieprzerwany monitoring konkurencji, podążanie za trendami w marketingu internetowym, a także wybór odpowiednich metod.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

    Na czym polega pozycjonowanie gabinetu lekarskiego.

    To działania SEO, polegające na pozycjonowaniu słów kluczowych związanych z daną osobą, jej branżą, słowami jakie mogą generować dopasowany ruch do danej osoby.

    Istnieją branże, które są objęte pewnymi ograniczeniami, jeśli chodzi o promowanie własnej działalności. Wśród nich znajduje się branża medyczna i aptekarska. Pacjent ma prawo do wybrania określonego specjalisty nie za sprawą kolorowej reklamy albo krzykliwego spotu, ale na podstawie kwalifikacji, doświadczenia i kompetencji lekarza. Tymczasem, jak pokazują statystyki, ponad połowa korzystających z opieki lekarskiej znajduje lekarza konkretnej specjalności w Internecie. Jak do niego trafiają? I czy promocja w sieci (np. pozycjonowanie dla lekarzy) jest w ogóle legalna?

    W tym wypadku nie ma mowy o samowoli czy dowolności. Przepisy polskiego prawa dotyczące działalności medycznej jasno określają, że podmioty świadczące działalność leczniczą mają możliwość publicznego udostępniania informacji o prowadzonej praktyce, ale informacje te nie mogą nosić znamion reklamy. Podobne zapisy znajdziemy w Kodeksie Etyki Lekarskiej, który dodatkowo przestrzega wykonujących ten zawód przed udostępnianiem własnego wizerunku w celach komercyjnych. Typowa reklama jest więc zakazana, ale inne formy promocji związane z udostępnianiem informacji i zwiększaniem ich widoczności w sieci, nie są już obłożone takimi restrykcjami. Dlatego pozycjonowanie dla lekarzy i aptek okazuje się działaniem w pełni legalnym i nie wiąże się w żaden sposób z łamaniem prawa, jeśli tylko spełnimy określone warunki.

    Przede wszystkim specjaliści mają prawo udostępniać informacje o sobie, o swoim wykształceniu, tytule zawodowym, stopniach naukowych, specjalizacji, godzinach i miejscu przyjmowania pacjentów. Mogą posiadać własną stronę internetową, na której będą zamieszczali artykuły informacyjne i eksperckie, jednak pozbawione przekazu reklamowego, perswazyjnego, nakłaniającego do odwiedzenia ich gabinetu. Mogą też korzystać z usługi, jaką jest pozycjonowanie dla lekarzy, czyli optymalizować swoją witrynę pod kątem wyszukiwarek, poprawiać widoczność własnego profilu zawodowego w sieci. Mogą wreszcie zabierać głos w dyskusjach, wypowiadając się jako eksperci w danej dziedzinie oraz publikować artykuły sponsorowane, które jednak będą zawierały rzetelne i obiektywne informacje.

    Dlaczego My?

    Zapewniamy, że z nami osiągniesz wysokie pozycje w wyszukiwarkach. Pomożemy Ci dobrać odpowiednie słowa kluczowe, zapewnimy wsparcie techniczne. Damy Ci stały dostęp do monitoringu, więc będziesz mógł kontrolować postępy prac. Jesteśmy uczciwi i transparentni – u nas wiesz, za co płacisz. Nie zwlekaj! Zadzwoń lub napisz do naszego doradcy od pozycjonowania i marketingu internetowego, a otrzymasz darmową ofertę SEO z uwzględnieniem: audytu strony, analizy konkurencji, praktycznych porad dotyczących branży, a także prognozy rozwoju Twojej firmy. To wszystko uzyskasz u nas jedynie w 24 godziny! 

     

    Co zawiera pakiet?

    Analiza i dobór słów kluczowych
    • Analiza konkurencji
    • Analiza skuteczności słów kluczowych
    • Dobór 10 słów kluczowych

    Audyty (wysyłane do klienta)
    • Audyt budowy strony internetowej (plik PDF)
    • Audyt optymalizacji serwisu pod wybrane słowa (plik PDF)
    • Audyt konkurencji (plik PDF)

    Optymalizacja strony www (do 5 podstron)
    • Ustawienie title i meta description
    • Optymalizacja nagłówków
    • Optymalizacja zdjęć
    • Optymalizacja treści
    • Wewnętrzne linkowanie
    • Sitemap.xml i robots.txt
    • Przekierowania
    • Analiza linków na stronie
    • Optymalizacja Google Maps (Google Business)

    Działania SEO
    • Pozycjonowanie 10 wybranych słów kluczowych
    • Praca na Google Search Console
    • Poprawa szybkości działania strony
    • Pozyskiwanie linków
    • Katalogowanie NAP
    • Social Media Linki
    • Linki z for internetowych
    • Działania na Google Maps (Google Business)
    • Pozyskanie pozytywnych opinii

    Monitorowanie postępów prac i bezpieczeństwa
    • Monitoring dzienny SEO dla 10 słów
    • Monitoring skuteczności Google Maps
    • Monitoring dostępności serwera
    • Monitoring domeny

    Czas trwania umowy: 12 miesięcy | Liczba słów: 10

    197 zł netto

    Case studies

    Małymi krokami prowadzimy naszych klientów do sukcesu biznesowego.

    Zamów darmowy audyt swojej strony

    Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
    i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

    Skontaktuj się z nami

    Co badamy wykonując audyt SEO