Pozycjonowanie lokalne – to oferta dla firm posiadających stronę firmową, które chcą dotrzeć do klientów na lokalnym rynku (w danym mieście, województwie, regionie). Dzięki pozycjonowaniu strona będzie znacznie lepiej widoczna w wyszukiwarce Google. Wzrośnie liczba odwiedzin na stronie.
Główne zalety pozycjonowania na określony obszar:
Jest to pozycjonowanie strony pod wyniki lokalne – tak, aby witryna wysoko wyświetlała się w wynikach wyszukiwania użytkownikom w danym mieście, województwie lub też regionie, np. dla zapytania „noclegi lubelskie”, „pomoc drogowa Toruń” itp.
Czy Twoja firma ma niepoprawne dane widniejące w katalogach? A może część informacji nie została wprowadzona? Brakuje nazwy, adresu albo numeru telefonu? Pozwól, że jedna z najlepszych agencji SEO zacznie zarządzać kluczowymi informacjami o Twoim biznesie w sieci i sprawi, że pozycje dla wyszukiwań lokalnych wzrosną. Lokalne SEO pomoże ci uzyskać dodatkowy ruch i klientów.
Google Moja Firma
Jeśli chcesz wykorzystać jedną z najprostszych dostępnych metod dotarcia do klientów, ta usługa jest dla Ciebie. Dzięki Google Moja Firma możesz szybko sprawdzić, czy informacje o Twojej spółce są widoczne w Google Mapach Google. To podstawowe narzędzia, dzięki którym użytkownicy znajdą Cię jeszcze szybciej. Icom SEO może pomóc Ci rozpocząć współpracę z Google Moja Firma, zbudować jasny i spójny marketingowy przekaz i nawiązać trwałe relacje z klientami.
Cytowanie
Zamieszczanie na różnych stronach danych o firmie może pozytywnie wpłynąć na renomę i pozycję Twojej witryny. To oczywiście ma znaczenie dla konkurencyjności danego biznesu na lokalnym rynku. Wpływa też na pozycję strony w rankingach wyszukiwania w określonym obszarze. Icom SEO może wesprzeć Cię w budowaniu odpowiedniego zaplecza w sieci.
Dane NAP
Te dane to nic innego jak nazwa firmy, adres i telefon. Skrót NAP pochodzi od angielskich słów Name (nazwa firmy), Address (adres siedziby), Phone numer (numer telefonu). Może Cię to zdziwić, ale bardzo wiele firm nie posiada spójnych informacji na ten temat. Często zamieszczone dane są niepełne albo różne na poszczególnych stronach. Tymczasem udostępnienie właściwych namiarów nie tylko podnosi wiarygodność, zwiększa liczbę organicznych wyników, ale też wpływa na pozycję firmy. Jest to niezwykle ważny składnik strategii w pozycjonowaniu lokalnym. Icom SEO może sprawić, że informacje o Twojej firmie będą jednorodne, a jednocześnie zamieszczone na wielu różnych stronach internetowych.
Na czym to polega?
Ta strategia związana jest przede wszystkim z zarządzaniem informacjami (takimi jak nazwa, adres i numer telefonu), a także ich dystrybucją w katalogach oraz serwisach. Ma na celu udostępnienie spójnych, jednorodnych danych kontaktowych. Jest to też kluczowy element służący optymalizacji pod wyszukiwania lokalne.
Co to są dane NAP?
To nazwa, adres i telefon kontaktowy do firmy, czyli dane zwyczajowo publikowane w różnych miejscach w sieci (w mapach, serwisach udostępniających kontakty). Służą one identyfikacji konkretnej spółki i łatwemu wyszukiwaniu informacji o niej przez użytkowników.
Czy wpłynie to na pozyskiwanie leadów i zwiększenie sprzedaży?
Jeśli kierujesz reklamy do lokalnych odbiorców w pobliżu Twojej firmy, to odpowiedź na powyższe pytanie brzmi: „tak”. Zachodzi bardzo duża korelacja między udostępnianiem spójnych informacji o firmie w sieci, a powodzeniem kampanii SEO. Wyższe pozycje w rankingach wyszukiwania z reguły przekładają się na większe zainteresowanie ze strony potencjalnych klientów.
Czy zarządzacie wizytówkami Google Moja Firma?
Tak, zajmujemy się tym zarówno w imieniu firm, które dysponują wyłącznie jedną lokalizacją, jak i tych przedsiębiorstw, które mają więcej siedzib lub oddziałów.
Dlaczego tak ważne są spójne dane?
Spójne dane to jeden z najważniejszych czynników dla pozycji w rankingu wyszukiwania. Google analizuje informacje z agregatorów i katalogów. Następnie są one sprawdzane i porównywane z listami w Google Moja Firma. Wysoki odsetek danych NAP powinien być spójny, by firma została uznana za wartościową dla użytkownika i znalazła się na początku rankingu.
Czy dzięki temu moja firma będzie widoczna na mapach Google?
Posiadanie aktywnego konta w Google Moja Firma kwalifikuje Cię do wyświetlania wizytówki w Mapach Google. Pamiętaj jednak, że spójne dane to istotny czynnik umożliwiający osiągnięcie wyższych miejsc docelowych.
Co, jeśli nie mam stacjonarnego sklepu lub biura?
Jeśli nie masz sklepu ani biura, to rozwiązanie prawdopodobnie nie jest dla Ciebie. Oferujemy inne rozwiązania dla firm, które nie chcą publikować swojej lokalizacji, adresu. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i sprawdzić, jakie opcje możemy zaproponować Twojej firmie.
Ile to kosztuje?
Cena zależy przede wszystkim od ilości lokalizacji, jakimi trzeba zarządzać. Zadzwoń do nas po bezpłatną konsultację, a ustalimy szczegóły i zaoferujemy Ci najlepszą możliwą cenę.
Czas trwania umowy: 12 miesięcy | Liczba słów: 20
497 zł netto
Małymi krokami prowadzimy naszych klientów do sukcesu biznesowego.
Powierzone zadanie zostało wykonane w terminie, zgodnie z założeniami. Planowane rezultaty zostały zrealizowane. Bardzo szybko odpowiadają na pytania mailowe, co jest dużym dodatkowym plusem.
Firma ta ma już wyrobioną markę jeśli chodzi o pozycjonowanie stron o czym świadczy lista firm, które z nimi współpracują. Zamówienie tam usługi pozycjonowania to gwarancja zwiększenia widoczności swojej firmy w internecie.
Solidna, rzetelna firma, z uczciwym systemem rozliczeń i profesjonalnym podejściem do klienta.
Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.