SEO lokalne

Oferta IcomSeo pozycjonowanie

Pozycjonowanie lokalne – to oferta dla firm posiadających stronę firmową, które chcą dotrzeć do klientów na lokalnym rynku (w danym mieście, województwie, regionie). Dzięki pozycjonowaniu strona będzie znacznie lepiej widoczna w wyszukiwarce Google. Wzrośnie liczba odwiedzin na stronie.

Główne zalety pozycjonowania na określony obsza:

  • Ukierunkowane działanie: pozycjonowanie lokalne to pozycjonowanie strony pod określony rynek, słowa dobierane są tak aby pozyskać klientów z danego obszaru.
  • Skuteczny marketing: efektywna i stosunkowo tania formą reklamy, trafiającą do osób zainteresowanych
  • Rozwiązanie dla biznesu: pozycjonowanie lokalne to usługa dla firm, które chcą dotrzeć do wartościowego odbiorcy poszukującego konkretnej usługi/produktu w danym rejonie.
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

Na czym polega usługa pozycjonowania lokalnego?

Jest to pozycjonowanie strony pod wyniki lokalne – tak, aby witryna wysoko wyświetlała się w wynikach wyszukiwania użytkownikom w danym mieście, województwie lub też regionie, np. dla zapytania „noclegi lubelskie”, „pomoc drogowa Toruń” itp.

 

Czy Twoja firma ma niepoprawne dane widniejące w katalogach? A może część informacji nie została wprowadzona? Brakuje nazwy, adresu albo numeru telefonu? Pozwól, że jedna z najlepszych agencji SEO zacznie zarządzać kluczowymi informacjami o Twoim biznesie w sieci i sprawi, że pozycje dla wyszukiwań lokalnych wzrosną. Lokalne SEO pomoże ci uzyskać dodatkowy ruch i klientów.

 

Pozycjonowanie lokalne czym jest i co zawiera

 

Google Moja Firma

Jeśli chcesz wykorzystać jedną z najprostszych dostępnych metod dotarcia do klientów, ta usługa jest dla Ciebie. Dzięki Google Moja Firma możesz szybko sprawdzić, czy informacje o Twojej spółce są widoczne w Google Mapach Google. To podstawowe narzędzia, dzięki którym użytkownicy znajdą Cię jeszcze szybciej. Icom SEO może pomóc Ci rozpocząć współpracę z Google Moja Firma, zbudować jasny i spójny marketingowy przekaz i nawiązać trwałe relacje z klientami.

Cytowanie

Zamieszczanie na różnych stronach danych o firmie może pozytywnie wpłynąć na renomę i pozycję Twojej witryny. To oczywiście ma znaczenie dla konkurencyjności danego biznesu na lokalnym rynku. Wpływa też na pozycję strony w rankingach wyszukiwania w określonym obszarze. Icom SEO może wesprzeć Cię w budowaniu odpowiedniego zaplecza w sieci.

Dane NAP

Te dane to nic innego jak nazwa firmy, adres i telefon. Skrót NAP pochodzi od angielskich słów Name (nazwa firmy), Address (adres siedziby), Phone numer (numer telefonu). Może Cię to zdziwić, ale bardzo wiele firm nie posiada spójnych informacji na ten temat. Często zamieszczone dane są niepełne albo różne na poszczególnych stronach. Tymczasem udostępnienie właściwych namiarów nie tylko podnosi wiarygodność, zwiększa liczbę organicznych wyników, ale też wpływa na pozycję firmy. Jest to niezwykle ważny składnik strategii w pozycjonowaniu lokalnym. Icom SEO może sprawić, że informacje o Twojej firmie będą jednorodne, a jednocześnie zamieszczone na wielu różnych stronach internetowych.

FAQ

Na czym to polega?
Ta strategia związana jest przede wszystkim z zarządzaniem informacjami (takimi jak nazwa, adres i numer telefonu), a także ich dystrybucją w katalogach oraz serwisach. Ma na celu udostępnienie spójnych, jednorodnych danych kontaktowych. Jest to też kluczowy element służący optymalizacji pod wyszukiwania lokalne.

Co to są dane NAP?
To nazwa, adres i telefon kontaktowy do firmy, czyli dane zwyczajowo publikowane w różnych miejscach w sieci (w mapach, serwisach udostępniających kontakty). Służą one identyfikacji konkretnej spółki i łatwemu wyszukiwaniu informacji o niej przez użytkowników.

Czy wpłynie to na pozyskiwanie leadów i zwiększenie sprzedaży?
Jeśli kierujesz reklamy do lokalnych odbiorców w pobliżu Twojej firmy, to odpowiedź na powyższe pytanie brzmi: „tak”. Zachodzi bardzo duża korelacja między udostępnianiem spójnych informacji o firmie w sieci, a powodzeniem kampanii SEO. Wyższe pozycje w rankingach wyszukiwania z reguły przekładają się na większe zainteresowanie ze strony potencjalnych klientów.

Czy zarządzacie wizytówkami Google Moja Firma?
Tak, zajmujemy się tym zarówno w imieniu firm, które dysponują wyłącznie jedną lokalizacją, jak i tych przedsiębiorstw, które mają więcej siedzib lub oddziałów.

Dlaczego tak ważne są spójne dane?
Spójne dane to jeden z najważniejszych czynników dla pozycji w rankingu wyszukiwania. Google analizuje informacje z agregatorów i katalogów. Następnie są one sprawdzane i porównywane z listami w Google Moja Firma. Wysoki odsetek danych NAP powinien być spójny, by firma została uznana za wartościową dla użytkownika i znalazła się na początku rankingu.

Czy dzięki temu moja firma będzie widoczna na mapach Google?
Posiadanie aktywnego konta w Google Moja Firma kwalifikuje Cię do wyświetlania wizytówki w Mapach Google. Pamiętaj jednak, że spójne dane to istotny czynnik umożliwiający osiągnięcie wyższych miejsc docelowych.

Co, jeśli nie mam stacjonarnego sklepu lub biura?
Jeśli nie masz sklepu ani biura, to rozwiązanie prawdopodobnie nie jest dla Ciebie. Oferujemy inne rozwiązania dla firm, które nie chcą publikować swojej lokalizacji, adresu. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i sprawdzić, jakie opcje możemy zaproponować Twojej firmie.

Ile to kosztuje?
Cena zależy przede wszystkim od ilości lokalizacji, jakimi trzeba zarządzać. Zadzwoń do nas po bezpłatną konsultację, a ustalimy szczegóły i zaoferujemy Ci najlepszą możliwą cenę.

 

Co zawiera pakiet lokalne SEO?

Analiza i dobór słów kluczowych
  • Analiza konkurencji
  • Analiza skuteczności słów kluczowych
  • Dobór 20 słów kluczowych (min. 15 z lokalizacją)

Audyty (wysyłane do klienta)
  • Audyt budowy strony internetowej (plik PDF)
  • Audyt optymalizacji serwisu pod wybrane słowa (plik PDF)
  • Audyt konkurencji (plik PDF)

Optymalizacja strony www (do 20 podstron)
  • Ustawienie title i meta description
  • Optymalizacja nagłówków
  • Optymalizacja zdjęć
  • Optymalizacja treści
  • Opracowanie do 10 treści
  • Wewnętrzne linkowanie
  • Sitemap.xml i robots.txt
  • Przekierowania
  • Analiza linków na stronie
  • Optymalizacja Google Maps (Google Business)

Działania SEO
  • Pozycjonowanie 20 wybranych słów kluczowych (min. 15 z lokalizacją)
  • Praca na Google Search Console
  • Poprawa szybkości działania strony
  • Pozyskiwanie linków
  • Katalogowanie NAP
  • Social Media Linki
  • Linki z for internetowych
  • Działania na Google Maps (Google Business)
  • Pozyskanie pozytywnych opinii

Monitorowanie postępów prac i bezpieczeństwa
  • Monitoring dzienny SEO dla 20 słów
  • Monitoring skuteczności Google Maps
  • Monitoring dostępności serwera
  • Monitoring domeny

Czas trwania umowy: 12 miesięcy | Liczba słów: 20

397 zł netto

Case studies

Małymi krokami prowadzimy naszych klientów do sukcesu biznesowego.

Zamów darmowy audyt swojej strony

Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

Skontaktuj się z nami

Co badamy wykonując audyt SEO