SEO Polska

Oferta IcomSeo pozycjonowanie

Pozycjonowanie ogólnopolskie –  to oferta dla firm, które posiadają stronę firmową i chcą dotrzeć do klientów na rynku krajowym. Nasza nowa usługa sprawi, że Twoja strona firmowa zajmie wysokie pozycje w wyszukiwarkach Google na terenie całego kraju. W tym pakiecie otrzymasz wsparcie od inżyniera SEO, marketingowca oraz copyrightera.

Główne zalety pozycjonowania na określony obszar:

  • Ukierunkowane działanie: pozycjonowanie w tym przypadku jest skierowane na konkretny obszar czy branżę. Frazy kluczowe dobierane są tak aby pozyskać klientów z danej branży.
  • Skuteczny marketing: strona internetowa firmy może być kluczowym sposobem na przyciągnięcie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży. Ostatnie badania wykazały, że zwiększenie ruchu na stronie internetowej doprowadziło do wzrostu liczby odwiedzających, co przełożyło się na większe zainteresowanie potencjalnych klientów, a ostatecznie na zwiększenie sprzedaży.
  • Znaczna poprawa funkcjonowania strony www od strony technicznej. Podczas prac nad SEO zawsze optymalizujemy strony naszych klientów. 
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

    Na czym polega usługa pozycjonowania ogólnopolskiego?

    Jest to pozycjonowanie strony pod wyniki ogólnopolskie – tak, aby witryna wysoko wyświetlała się w wynikach wyszukiwania użytkownikom w całym kraju, np. dla zapytania „kraty ze stali nierdzewnej”, „sok z buraka” itp.

     

    Czy Twoja firma potrzebuje nowej obecności w sieci? A może niektóre informacje nie zostały wprowadzone poprawnie i tracisz przez to potencjalnych klientów. Zespół icomSEO może pomóc w realizacji tego zadania poprzez wprowadzenie odpowiednich danych do wyszukiwarki o Twoim biznesie i sprawi, że pozycje dla wyszukiwań krajowych wzrosną. SEO Polska pomoże Ci uzyskać dodatkowy ruch i klientów.

     

    Pozycjonowanie ogólnopolskie czym jest i co zawiera

     

    Google Moja Firma

    IcomSEO zapewni, że informacje o Twojej firmie będą wyświetlane w sposób spójny we wszystkich katalogach i witrynach. Strategia ta ma wiele zalet, w tym ułatwienie klientom znalezienia Cię w Google lub Bing dzięki jednolitym danym kontaktowym – nazwa/adres numer telefonu itp. Pomaga to również w optymalizacji wyszukiwania lokalnego poprzez zapewnienie, że wszystkie pobliskie firmy mają swoje oferty w jednym miejscu!

    Cytowanie

    Zamieszczanie na różnych stronach opinii firmie może pozytywnie wpłynąć na renomę i pozycję Twojej firmy. To oczywiście ma znaczenie dla wzrostu konkurencyjności biznesu na danym rynku. Wpływa też na pozycję strony w rankingach wyszukiwania w określonym obszarze. icomSEO może wesprzeć Cię w budowaniu odpowiedniego zaplecza w sieci.

    Dane NAP

    Dane NAP to nic innego jak nazwa firmy, adres i numer telefonu. Ta informacja może Cię zaskoczyć, ponieważ wiele firm nie posiada spójnych danych kontaktowych! Tymczasem udostępnienie właściwych namiarów nie tylko podnosi wiarygodność, zwiększa liczbę organicznych wyników, ale też wpływa na pozycję firmy. icomSEO może sprawić, że informacje o Twojej firmie będą jednorodne, a jednocześnie zamieszczone na wielu różnych stronach internetowych.

    FAQ

    Na czym to polega?
    Ta strategia związana jest przede wszystkim z zarządzaniem informacjami (takimi jak nazwa, adres i numer telefonu), a także ich dystrybucją w katalogach oraz serwisach. Ma na celu udostępnienie spójnych, jednorodnych danych kontaktowych. Jest to też kluczowy element służący optymalizacji pod wyszukiwania lokalne.

    Co to są dane NAP?
    To nazwa, adres i telefon kontaktowy do firmy, czyli dane zwyczajowo publikowane w różnych miejscach w sieci (w mapach, serwisach udostępniających kontakty). Służą one identyfikacji konkretnej spółki i łatwemu wyszukiwaniu informacji o niej przez użytkowników.

    Czy wpłynie to na pozyskiwanie leadów i zwiększenie sprzedaży?
    Jeśli kierujesz reklamy do lokalnych odbiorców w pobliżu Twojej firmy, to odpowiedź na powyższe pytanie brzmi: „tak”. Zachodzi bardzo duża korelacja między udostępnianiem spójnych informacji o firmie w sieci, a powodzeniem kampanii SEO. Wyższe pozycje w rankingach wyszukiwania z reguły przekładają się na większe zainteresowanie ze strony potencjalnych klientów.

    Czy zarządzacie wizytówkami Google Moja Firma?
    Tak, zajmujemy się tym zarówno w imieniu firm, które dysponują wyłącznie jedną lokalizacją, jak i tych przedsiębiorstw, które mają więcej siedzib lub oddziałów.

    Dlaczego tak ważne są spójne dane?
    Spójne dane to jeden z najważniejszych czynników dla pozycji w rankingu wyszukiwania. Google analizuje informacje z agregatorów i katalogów. Następnie są one sprawdzane i porównywane z listami w Google Moja Firma. Wysoki odsetek danych NAP powinien być spójny, by firma została uznana za wartościową dla użytkownika i znalazła się na początku rankingu.

    Czy dzięki temu moja firma będzie widoczna na mapach Google?
    Posiadanie aktywnego konta w Google Moja Firma kwalifikuje Cię do wyświetlania wizytówki w Mapach Google. Pamiętaj jednak, że spójne dane to istotny czynnik umożliwiający osiągnięcie wyższych miejsc docelowych.

    Co, jeśli nie mam stacjonarnego sklepu lub biura?
    Jeśli nie masz sklepu ani biura, to rozwiązanie prawdopodobnie nie jest dla Ciebie. Oferujemy inne rozwiązania dla firm, które nie chcą publikować swojej lokalizacji, adresu. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i sprawdzić, jakie opcje możemy zaproponować Twojej firmie.

    Ile to kosztuje?
    Cena zależy przede wszystkim od ilości lokalizacji, jakimi trzeba zarządzać. Zadzwoń do nas po bezpłatną konsultację, a ustalimy szczegóły i zaoferujemy Ci najlepszą możliwą cenę.

     

    Co zawiera pakiet SEO Polska?

    Analiza i dobór słów kluczowych
    • Analiza konkurencji
    • Analiza skuteczności słów kluczowych
    • Dobór 20 słów kluczowych

    Audyty (wysyłane do klienta)
    • Audyt budowy strony internetowej (plik PDF)
    • Audyt optymalizacji serwisu pod wybrane słowa (plik PDF)
    • Audyt konkurencji SEO (plik PDF)

    Optymalizacja strony www (do 20 podstron)
    • Ustawienie title i meta description
    • Optymalizacja nagłówków
    • Optymalizacja zdjęć
    • Optymalizacja treści
    • Opracowanie do 10 treści
    • Wewnętrzne linkowanie
    • Sitemap.xml i robots.txt
    • Przekierowania
    • Analiza linków na stronie
    • Optymalizacja Google Maps (Google Business)

    Działania SEO
    • Pozycjonowanie 20 wybranych słów kluczowych (min. 15 z lokalizacją)
    • Praca na Google Search Console
    • Poprawa szybkości działania strony
    • Pozyskiwanie linków
    • Katalogowanie NAP
    • Linki z for internetowych
    • Działania na Google Maps (Google Business)

    Monitorowanie postępów prac i bezpieczeństwa
    • Monitoring dzienny SEO dla 20 słów
    • Monitoring skuteczności Google Maps
    • Monitoring dostępności serwera
    • Monitoring domeny

    Czas trwania umowy: 12 miesięcy | Liczba słów: 20

    987 zł netto

    Case studies

    Małymi krokami prowadzimy naszych klientów do sukcesu biznesowego.

    Zamów darmowy audyt swojej strony

    Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
    i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

    Skontaktuj się z nami

    Co badamy wykonując audyt SEO