Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Masz problemy ze sprzedażą swoich produktów w Internecie? Twój biznes nie generuje przychodów? Konwersja jest niska? Podejmij współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów SEO, a zobaczysz, jak ilość transakcji online wzrasta.

Nasza kadra stworzy spersonalizowaną strategię dopasowaną do potrzeb Twojego biznesu. Działania optymalizacyjne zostaną dobrane specjalnie do produktów, kategorii i podstron umieszczonych w Twoim e-sklepie. Główny cel istnienia większości sklepów internetowych jest oczywisty: sprzedaż produktów konsumentom. Samo założenie witryny jednak nie wystarczy.

Co z tego, że zaoferujesz doskonałe produkty, jeśli nikt ich nie znajdzie? Profesjonalne usługi SEO świadczone przez naszą firmę pomogą Twojej witrynie zaistnieć w sieci, stać się widoczną i zapracować na sukces. Dzięki pozycjonowaniu dotrzesz do zdecydowanych, świadomych konsumentów gotowych skorzystać właśnie z Twojej oferty.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

Na czym polega usługa pozycjonowania sklepu internetowego?

Pozycjonowanie sklepu jest procesem bardziej złożonym, niż pozycjonowanie strony firmowej. Wymaga większej pracy zarówno przy optymalizacji produktów, kategorii czy podkategorii, jak i w czasie audytu SEO sklepu (wiele elementów wymaga sprawdzenia). Poniżej przedstawiamy zakres prac jakie będziemy wykonywać w czasie pozycjonowania Państwa sklepu internetowego.

 

Jak pracujemy i wykonujemy pozycjonowanie sklepów internetowych?

OPTYMALIZACJA ON-PAGE

Optymalizacja struktury sklepu – Nasi inżynierowie SEO zadbają o to, by Twoja witryna była funkcjonalna i wygodna w nawigacji. Sprawdzą każdy element struktury i dokonają analizy tych partii, które wymagają zmian lub naprawy.

Targetowanie i dobór słów kluczowych – Przeprowadzimy szczegółowe badania, które pozwolą zidentyfikować i nakreślić profil potencjalnego klienta, grupy docelowej. Ocenimy też, jakie słowa kluczowe mają znaczenie dla Twojego biznesu.

Obsługa wielu platform – Niewiele jest platform e-commerce, z którymi nie mielibyśmy do czynienia. Dzięki sporemu doświadczeniu świetnie radzimy sobie z obsługą oprogramowania typu: Magento, BIgcommerce, Shopify, Volusion i innymi.

 

OPTYMALIZACJA OFF-PAGE

Eksperci SEO doskonale wiedzą, że budowanie struktury linków musi opierać się przede wszystkim na jakości. W przypadku witryn e-commerce nie ma wyjątków od tej reguły. Właśnie dlatego skupiamy się na tworzeniu i pozyskiwaniu połączeń, które dla Twojego biznesu przedstawiają realną wartość, jeśli chodzi o rankingi, widoczność w sieci czy wreszcie grupy docelowe.

Wiarygodny profil linków – Linki bezpośrednie są uznawane za naturalne, a przez to bardziej wiarygodne, właśnie dlatego poświęcamy sporo czasu na poszukiwanie portali, for i serwisów komplementarnych z tematyką Twojej strony. Dzięki odpowiednio poprowadzonej strategii budowania odnośników pozycja Twojego sklepu wzrasta, a użytkownicy chętniej go odwiedzają.

Wysokiej jakości content – Wartościowe treści pozwolą Twojej firmie zyskać stabilną, wysoką pozycję, a użytkownikom zapewnią łatwy dostęp do produktów w sklepie internetowym.

Social media – Pomagamy firmom znaleźć skuteczne sposoby na stworzenie pożądanego marketingowego szumu wokół marki, jej ofert i produktów. Działania w mediach społecznościowych służą umacnianiu zaufania odbiorców i ich lojalności, a to z kolei prowadzi do zwiększenia sprzedaży.

SZCZEGÓŁOWE RAPORTY

Ważne jest, by właściciel witryny e-commerce wiedział i rozumiał, w jaki sposób użytkownicy znajdują informacje o jego sklepie, jakie działania podejmują i w jakie interakcje wchodzą. Wychodzimy z założenia, że nasz klient ma prawo do podstawowych informacji na temat tego, za co płaci i ile, dlatego staramy się zaangażować go w cały proces, przedstawiając szczegółowe raporty.

Słowa kluczowe – Nasz panel klienta zapewnia dostęp do codziennie aktualizowanych rankingów wyszukiwania. Dzięki temu zawsze możesz sprawdzić, na jakiej pozycji znajduje się Twój sklep w danym dniu.

Budowanie struktury linków – W każdym miesiącu dostarczamy raport, który uwzględnia pozyskane w ostatnim czasie linki kierujące do Twojej witryny. Wiemy, że będziesz zadowolony z naszej pracy, dlatego nie mamy nic do ukrycia.

Zintegrowany dostęp do monitoringu – Twój osobisty panel nawigacyjny będzie powiązany z Google Analytics – w ten sposób uzyskasz pełny wgląd w skuteczność kampanii.

 

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Co to za usługa?
SEO dla e-commerce to wykorzystanie różnych strategii służących poprawie rankingów wyszukiwania dla Twojej witryny. W przypadku sklepu internetowego działania te obejmują optymalizację na stronie, budowanie wysokiej jakości linków, a także śledzenie działań konkurencji.

Czym różni się Icom SEO od innych firm?
Nie jest tajemnicą, że niektóre firmy zajmujące się pozycjonowaniem obiecują wyniki, ale nigdy ich nie osiągają. Zwyczajnie brak im doświadczenia i umiejętności, które pozwoliłyby spełnić założenia. W naszym zespole pracują eksperci, którzy prowadzili kampanie SEO dla największych korporacji w kraju.

Jakie serwisy e-commerce obsługujecie?
Mamy spore doświadczenie. Dotychczas obsługiwaliśmy ponad setkę sklepów internetowych. Pracowaliśmy na platformach, takich jak: Magento, Shopify, Wix, Weebly, BigCommerce, Squarespace, Miva, WooCommerce, 3dcart i Wolusion. Niektóre platformy pozwalają na niewielki stopień personalizacji, dlatego wcześniej warto sprawdzić ewentualne ograniczenia dla SEO.

Jak długo trzeba czekać na efekty?
Ponad 200 różnych wskaźników rankingowych decyduje o pozycji Twojej witryny dla wybranych słów kluczowych. Właśnie ze względu na tę złożoność trudno dokładnie określić, ile czasu zajmie osiągnięcie pierwszych pożądanych wyników. Z uwagi jednak na wysoki znacznik rentowności (ROI), usługi SEO należy traktować jako strategię długoterminową. Możemy jednak śmiało stwierdzić, że większość naszych klientów już po 3 pierwszych miesiącach zauważa wyższe pozycje fraz tzw. długiego ogona. Konkurencyjne słowa kluczowe potrzebują na to około 180 dni.

Po co mi ta usługa?
Główny cel istnienia większości sklepów internetowych jest oczywisty: sprzedaż produktów konsumentom. Samo założenie witryny jednak nie wystarczy. Co z tego, że zaoferujesz doskonałe produkty, jeśli nikt ich nie znajdzie? Profesjonalne usługi SEO świadczone przez naszą firmę pomogą Twojej witrynie zaistnieć w sieci, stać się widoczną i zapracować na sukces.

Jaką mam gwarancję, że to się sprawdzi?
Algorytmy Google ciągle się zmieniają, więc nie możemy dać pełnej gwarancji na konkretny wynik. Zobowiązujemy się jednak do regularnego wykonywania określonych czynności, które powinny zapewnić wymierne rezultaty. Co więcej, opłaty pobieramy tylko za osiągnięte pozycje określone w umowie. Jeśli nie uda nam się wypracować pożądanego efektu – nasz Klient nie płaci nic. To uczciwe i jasne podejście do tematu.

Jaki jest koszt pakietu SEO dla e-commerce?
Poszczególne kampanie różnią się kosztami. Ceny zależą od wybranych słów kluczowych, historii witryny i ilości pracy potrzebnej do osiągnięcia celów. Nasze stawki są jednak konkurencyjne. Poza tym oferujemy korzystne rozwiązania dla firm różnej wielkości – zarówno małych spółek, jak i wielkich przedsiębiorstw. By porozmawiać z jednym z naszych specjalistów do spraw sprzedaży, uzyskać bezpłatną wycenę albo dopytać o szczegóły, zadzwoń pod numer 601 162 666.

Jakie zmiany trzeba będzie wprowadzić w sklepie?
Większość witryn i sklepów nie wymaga zmian w strukturze ani wyglądzie. Zazwyczaj podczas optymalizacji wystarczy popracować nad contentem i kodem poszczególnych podstron i produktów. Wielu Klientów decyduje się na to, by niezbędne zmiany wprowadzili nasi specjaliści. Jeśli jednak chciałbyś powierzyć to własnym pracownikom, możemy przekazać im konkretne wytyczne.

Co zawiera pakiet pozycjonowanie sklepów internetowych?

Analiza i dobór słów kluczowych
  • Analiza konkurencji
  • Analiza skuteczności słów kluczowych
  • Dobór 50 słów kluczowych

Audyty (wysyłane do klienta)
  • Audyt budowy strony internetowej (plik PDF)
  • Audyt optymalizacji serwisu pod wybrane słowa (plik PDF)
  • Audyt konkurencji (plik PDF)
  • Audyt linków prowadzących do strony (plik PDF)

Optymalizacja strony www (do 20 podstron)
  • Ustawienie title i meta description
  • Optymalizacja nagłówków
  • Optymalizacja zdjęć
  • Optymalizacja treści
  • Optymalizacja kategorii
  • Optymalizacja stron produktów
  • Opracowanie do 30 treści
  • Wewnętrzne linkowanie
  • Sitemap.xml i robots.txt
  • Przekierowania
  • Analiza linków na stronie
  • Optymalizacja Google Maps (Google Business)

Działania SEO
  • Pozycjonowanie 50 wybranych słów kluczowych
  • Praca na Google Search Console
  • Poprawa szybkości działania sklepu internetowego
  • Pozyskiwanie linków
  • Katalogowanie SEO
  • Blogi
  • Social Media Linki
  • Linki z for internetowych
  • Pozyskanie pozytywnych opinii

Monitorowanie postępów prac i bezpieczeństwa
  • Monitoring dzienny SEO dla 50 słów
  • Monitoring skuteczności słów
  • Monitoring dostępności serwera
  • Monitoring domeny

Czas trwania umowy: 12 miesięcy | Liczba słów: 50

797 zł netto

Case studies

Małymi krokami prowadzimy naszych klientów do sukcesu biznesowego.

Zamów darmowy audyt swojej strony

Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

Skontaktuj się z nami