Blog
Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T
Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...
Gen Z a social media. Co musisz wiedzieć, by prowadzić profile, które przyciągną uwagę młodego pokolenia?
Gen Z, Ci, którzy przyszli na świat po ’95, niemal wychowali się z telefonem w dłoni. Instagram, TikTok, YouTube? ...
IKEA marka i jej marketing
Komunikacja IKEA to wzorcowy przykład strategii opartej na wartościach. Jest jak dobrze zaprojektowany pokój: każdy ...
Ferrari – luksusowa marka i globalny symbol stylu życia
Ferrari to marka owiana legendą, powszechnie kojarzona z absolutnym luksusem, osiągami i wyjątkowym stylem. Przez dzi...
Audi marka
Poznaj historię marki Audi, jej rozwój, kultowe modele oraz skuteczne strategie marketingowe. Dowiedz się, jak Audi z...
Adidas marka
Adidas to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek sportowych na świecie, znana z charakterystycznych trzech pasków i...
Strategia komunikacji marki
Strategiczna komunikacja jest fundamentem budowania silnej marki w otoczeniu rynkowym. W dobie intensywnej konkurencji i ...