Ikona Lokalizacja

Pozycjonowanie
strony za granicą

Wypozycjonujemy Twoją stronę internetową, na wybranych rynkach zagranicznych, dzięki temu zdywersyfikujesz klientów.

dowiedz się więcej

Ikona google ADs

Kampanie
Google Ads

Stworzymy spersonalizowane reklamy w Google, które pozwolą trafić do klientów na których najbardziej Ci zależy.

dowiedz się więcej

Ikona Firma Lokalna

Kampanie
Facebook Ads

Precyzyjnie dobierzemy grupy docelowe i spersonalizujemy Twoje reklamy adekwatnie do oferowanych przez Ciebie towarów lub usług.

dowiedz się więcej

IcomSEO jak działamy?

Dzięki kompleksowej analizie działalności Twojej firmy, możemy określić zakres wymaganych działań marketingowych. Dostosujemy strategię do specyfiki rynku i konsumenta, a także zidentyfikujemy profil klienta i określimy jego potrzeby.

Stworzymy dla Ciebie unikatowy wizerunek cyfrowy, który pomoże wypracować świadomość marki i produktu. Niezależnie od rynku docelowego, odpowiednia prezentacja firmy jest kluczowym elementem odnoszonych przez Ciebie sukcesów biznesowych. Pomożemy z weryfikacją prawną i językową marki, zaplanowaniem strategii marketingowej i pozyskaniem nowej grupy klientów.

Rozszerz swoją działalność i zyskaj nowych klientów spoza Polski, by stać się marką rozpoznawalną na rynkach zagranicznych.

Zobacz, co możesz zyskać arrow
Ikona zakupy

Większa sprzedaż

Działania marketingowe pomogą trafić do zagranicznych klientów komercyjnych i indywidualnych, zainteresowanych Twoimi produktami.

Ikona Ogłoszenia

Rozpoznawalność marki

Działalność na rynkach zagranicznych wymaga zbudowania rozpoznawalnego profilu Twojej firmy, dzięki czemu będzie ona wzbudzała zaufanie potencjalnych klientów i wyróżniała się na tle konkurencji.

Ikona rozmowa

Nowi klienci

Rzetelne i wyczerpujące treści, spójna identyfikacja wizualna oraz profesjonalne działania marketingowe pozwalają dotrzeć do szerokiego grona nowych klientów zagranicznych.

Etapy współpracy

  • ikona 1

    Bezpłatna konsultacja

    Przeprowadzamy rozmowę, podczas której poznajemy Twoją firmę i określamy zakres działań marketingowych.
  • ikona 2

    Wstępny audyt

    Sprawdzamy działanie Twojej witryny, analizujemy przeprowadzane akcje marketingowe i identyfikujemy obszary wymagające poprawy.
  • ikona 3

    Wdrożenie planu

    Opracowujemy strategię marketingową i przechodzimy do realizacji jej założeń.
  • ikona 4

    Raportowanie i analityka wyników

    Regularnie przygotowujemy raporty i informujemy o wynikach prowadzonych działań.

Umów się na darmową
konsultację


Jesteś zainteresowany działaniem na rynkach zagranicznych? Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu – przeprowadzimy bezpłatną konsultację.

 

    Indywidualne podejście

    Marketingiem zajmujemy się od dawna i dobrze wiemy, że kluczem do sukcesu jest traktowanie każdego klienta w indywidualny sposób oraz dbanie o spełnienie wyznaczonych celów, ponieważ powszechnie wiadomo, iż liczy się jakość, a nie ilość. Może wydawać się, że taki frazes już dawno stracił znaczenie, ale najlepsi profesjonaliści znają wartość zadowolonego klienta.

    FAQ - najczęściej zadawane pytania

    Pozycjonowanie (SEO ang. Search Engine Optimization.) stron internetowych jest formą reklamy przeznaczoną dla klientów pragnących zaistnieć w internecie. To najskuteczniejsza forma działań marketingowych w sieci, wyprofilowana, docierająca wprost do konkretnego klienta w regionie, kraju bądź na całym świecie. Jest to też relatywnie tani (w stosunku do innych np. tradycyjnych metod) sposób promocji firm, produktów i usług. Co bardzo istotne, pozycjonowanie to reklama, która funkcjonuje w najszybciej rozwijającym się kanale dystrybucji – internecie. Jej najważniejsze cechy to: • skuteczność, ponieważ relatywnie niewielkim kosztem oraz wysiłkiem pozwala dotrzeć do wielu odbiorców; • precyzja, ponieważ możliwe jest bardzo dokładne sprofilowanie grupy odbiorców naszych treści; • zasięg, ponieważ połączenie z internetem posiada już większość gospodarstw domowych i firm.

    Pozycjonowanie stron internetowych bazuje na znanych elementach algorytmów wyszukiwarek, opartych m.in. na słowach/frazach kluczowych, treści strony, nagłówkach lub kodzie strony. Algorytm wykorzystywany przez Google™ jest bardzo złożony, na podstawie którego obliczana jest trafność wyników dla wpisanego przez użytkownika słowa kluczowego lub frazy.

    Efektem pozycjonowania są przede wszystkim: wysokie miejsce strony w wyszukiwarkach, wzrost odwiedzin serwisu przez internautów, większy ruch na stronie, nowi odbiorcy (dzięki pozycjonowaniu Twoja strona internetowa będzie wreszcie docierać do wartościowych, zainteresowanych ofertą klientów), niższe koszty za reklamę (pozycjonowanie stron jest jedną z najtańszych form reklamy, a dzięki rozwojowi internetu staje się również jednym z najskuteczniejszych sposobów na promocję). Pozycjonowaniem zajmujemy się od 15 lat. W tym czasie zaufało nam wiele firm, zarówno małych przedsiębiorstw, jak i potężnych koncernów. Spora część z nich pozostaje naszymi klientami do dziś. To najlepszy dowód na to, że pozycjonowanie przynosi wymierne efekty. Dodatkowo, wszystkim naszym kontrahentom udostępniamy online szczegółowe raporty SEO – w ten sposób możesz na bieżąco śledzić efekty naszych prac.

    Słowa lub frazy kluczowe to określenia najlepiej oddające zawartość danej strony internetowej. Mogę mieć postać jednowyrazowych haseł (np. stomatologia, marketing, wizaż itd.) lub układu tych słów, czyli frazy (np. usługi szewskie, prawo jazdy, marketing internetowy, itd.). Właściwe sformułowanie słów kluczowych, a następnie użycie ich do pozycjonowania ma ogromny wpływ na popularność danej witryny internetowej.

    Pozycjonowanie stron internetowy to obecnie jedna z najskuteczniejszych metod przyciągania użytkowników. Wynika to stąd, że w dzisiejszych czasach ludzie wyszukują informacji głównie w internecie przy użyciu najpopularniejszej z wyszukiwarek Google™. Co więcej, pozycja w Top10 wyników Google™ sprawia, że Klienci postrzegają Twoją firmę, jako godną zaufania, prestiżową i cieszącą się uznaniem. Twoja firma pozyska nowych klientów – 24 mln ludzi w samej Polsce korzysta z Internetu, a 97% z nich z wyszukiwarki Google. Pozycjonowanie strony www sprawi, że firma dotrze z produktem do milionów internautów i będzie równa liderom w danej branży. Dzięki SEO strona Twojej firmy może znajdować się w wyszukiwarkach wyżej niż strony firmowe największych przedsiębiorstw w kraju.

    Przygotowując ofertę IcomSeo zadbaliśmy o to, żeby każdy przedsiębiorca znalazł w niej usługę odpowiednią dla siebie. Jeśli więc, prowadzisz sklep internetowy lub inną działalność w sieci – skorzystaj z usługi –pozycjonowania sklepów internetowych. Wyraźnie zwiększysz w ten sposób ruch na swojej stronie przy relatywnie niskich wydatkach na marketing. Jeśli prowadzisz działalność międzynarodową – z pewnością zainteresuje Cię usługa pozycjonowanie zagranicznego. Dzięki temu, znacząco rozszerzysz grono swoich Klientów i zwiększysz rynek zbytu, wykorzystując na swoją korzyść zachodzące współcześnie procesy globalizacji. Przedsiębiorcom działającym na rynku lokalnym lub w określonym regionie na pewno przyda się pozycjonowanie regionalne. Przygotowując tę usługę, wykorzystaliśmy dane statystyczne, z których wynika, że 80% zapytań wpisywanych w wyszukiwarce Google™ dotyczy właśnie usług lokalnych. Nie czekaj więc i wyjdź naprzeciw oczekiwań swoich Klientów. Zadbaliśmy również o przedsiębiorców z ograniczonym budżetem na marketing i reklamę. W naszej ofercie znajdziesz również usługę pozycjonowania pre-paid, która jest wykonywana tylko do momentu wykorzystania określonych nakładów finansowych.Warto również dodać, że opłaty za wszystkie te usługi naliczane są od efektu, co znaczy, że rozliczamy sie tylko wówczas, kiedy strona pozycjonowana przez nas znajduje się w Top10 wyników Google™. Na współpracy z firmą IcomSeo możesz więc tylko zyskać, niczym przy tym nie ryzykując.

    Wypełnij formularz znajdujący się powyżej, a w Icommedia bezpłatnie przeprowadzimy analizę kosztów pozycjonowania Twojej strony. Pamiętaj, że marketing internetowy jest w dzisiejszych czasach jedną z najbardziej skutecznych metod promocji, a przy tym wymaga stosunkowo niskich nakładów finansowych. Możesz się o tym przekonać, wpisując dane w okienku poniżej. Chętnie odpowiemy również na Twoje pytania drogą mailową lub telefonicznie.

    Podniesienie pozycji strony internetowej w Google może pojawić się już po 3-5 tygodniach. Okres oczekiwania na top 10 jest w dużej mierze uzależniony od budowy strony internetowej i uzupełnienia jej wartościową treścią oraz od konkurencyjności danej branży. Pozycjonowanie to proces czasochłonny i długotrwały ale z długiej perspektywy jest bardzo opłacalne.

    Na pewno nie raz zastanawialiście się, dlaczego pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google jest tak bardzo skuteczne. Zanim odpowiemy na to pytanie, warto uświadomić sobie, że zalety pozycjonowania widoczne są dopiero po jakimś czasie. Jest to proces, który wymaga pracy, cierpliwości i zaangażowania. Jednakże korzyści, które może osiągnąć Twoja firma będą o wiele bardziej mierzalne. 

    Po pierwsze dzięki pozycjonowaniu zwiększysz ruch na stronie, który dzień po dniu będzie wzrastał. To pozwoli Ci, na dotarcie do o wiele większej liczy osób, zainteresowanych Twoją ofertą produktów lub usług, a więc potencjalnych klientów. Narzędzia analityczne pozwolą Ci sprawdzić, czy ruch na stronie wzrasta i czy ma wpływ na zwiększenie Twoich dochodów.

    Po drugie rozwiniesz swoją firmę, gdyż odpowiednie pozycjonowanie strony www pozwoli na dotarcie z informacjami zawartymi na witrynie do szerokiego grona potencjalnych konsumentów. Niezwykle budujący jest fakt, iż Twoimi klientami mogą stać się ludzie z całego świata, gdyż Internet jest siecią globalną i nie ma żadnych ograniczeń. Wiele już zależy tylko od Ciebie i tego, na jaką skalę prowadzisz swoje działania biznesowe.

    Po trzecie zbudujesz silną markę, zwiększysz zaufanie do niej i sprawisz, że stanie się rozpoznawalna nie tylko w wirtualnym świecie. Większość internautów uważa, że strony znajdujące się najwyżej w rankingu TOP 10 w wyszukiwarce Google cieszą się najlepszą opinią i są najbardziej godne zaufania.
    Skutkuje to chętniejszym korzystaniem z oferty na nich przedstawionej.

    Jeśli nawet internauta nie wejdzie za pierwszym razem na Twoją witrynę, to będzie ją widział na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, co sprawi, że będzie świadomy istnienia marki i będzie Cię kojarzył. Pozycjonowanie stron pomoże Ci także poznać potrzeby i oczekiwania klientów. Dzięki słowom kluczowym możemy poznać preferencje osób zainteresowanych propozycją naszych produktów i usług. Pozwala nam to lepiej dostosować stronę oraz ofertę naszej firmy do panującego wówczas trendy.