Audyty stron internetowych
Audyt polega na analizie różnych parametrów strony internetowej, które mają wpływ na jej pozycję w wyszukiwaniach Google. Dowiesz się, czy Twoja strona internetowa jest przystosowana do najnowszych wymagań do współpracy z algorytmem Google. Poznając słabe punkty swojej strony, możesz skutecznie poprawić jej widoczność.
Jak to działa?
Zbadamy Twoją stronę internetową pod kątem widoczności w wyszukiwarkach, przekierowań, kodowania i dostosowania do urządzeń mobilnych, metadanych, linków przekierowujących i dynamicznych adresów URL. Sprawdzimy jakość i poprawność wgranych plików oraz ich tytułów; zlokalizujemy puste lub nieprawidłowe podstrony.
Po przeprowadzeniu audytu wskażemy Ci obszary do poprawy w zakresie merytoryki treści, słów kluczowych, szybkości działania strony internetowej. Dodatkowo możemy sprawdzić poprawność wizytówki na mapach Google oraz możliwość poprawienia wyniku jej widoczności.
Sprawdzenie optymalizacji pod względem SEO
Wskażemy Ci elementy Twojej strony wymagające poprawy lub optymalizacji.
Wiedza na temat Przyczyny słabej widoczności strony
Znajdziemy przyczynę niskich pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwania.
Wskazanie parametrów
DO POPRAWY
Zaznaczymy, co musi się zmienić, by zwiększyć ruch na stronie.
Etapy współpracy
-
Bezpłatna konsultacja
Pierwsza rozmowa o Twojej firmie i problemach związanych ze stroną www. -
Audyt Twojej strony WWW
Przeprowadzamy kompleksowy audyt, by poznać słabe i mocne strony Twojego serwisu. -
Przedstawienie raportu
Prezentujemy wyniki audytu w postaci raportu wraz z opisem pojawiających się błędów. -
Konsultacja
Omawiamy najważniejsze elementy do modyfikacji i ustalamy ewentualne warunki dalszej współpracy.
Umów się na darmową
konsultację
Jesteś zainteresowany audytem Twojej strony? Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu – przeprowadzimy bezpłatną konsultację.
Ile to kosztuje?
Koszt uzależniony jest od usług zawartych w wybranym planie. Możesz wybrać jeden z gotowych planów lub opracowany indywidualnie, dostosowany do potrzeb Twojej firmy zależnie od tego, jakich efektów oczekujesz. Umów się z nami na bezpłatną konsultację, a my przyjrzymy się Twojej firmie.
W ramach usługi otrzymujecie Audyt SEO, czyli dokument przedstawiający wykryte błędy oraz zalecenia optymalizacyjne dotyczące ich naprawy. Rezultatem rzetelnego audytu i sprawnej optymalizacji witryny internetowej jest jej wzrost w wynikach wyszukiwarki Google.
- Ilość badanych elementów: 49
- Koszt: 1297 zł netto
- Czas: do 5 dni
Optymalizacja treści
- Słowa kluczowe w tytule
- Długość tytułu
- Duplikaty tagu title
- Słowa kluczowe w tagu meta description
- Długość meta description
- Zduplikowany tag meta description
- Słowa kluczowe w tagu meta keywords
- Słowa kluczowe w tekście głównym
- Liczba słów w tekście
- Słowa kluczowe w H1
- Słów kluczowych w H2-H6
- Słowa kluczowe pogrubione
- Słowa kluczowe kursywą
- Słowa kluczowe w odnośnikach linków
- Słowa kluczowe w tekstach ALT
- Puste ALT teksty
- Znaczniki danych strukturalnych
Czynniki techniczne
- Kod statusu strony
- Zerwanych zasobów
- Ograniczenia w indeksowaniu
- Zasoby wykluczone z indeksowania
- Sprawdzenie meta refresh
- Sprawdzenie rel=”canonical”
- Mieszane treści HTTP/HTTPS
- Duplikat kodu rel=”can o nical”
- Sprzeczne kodowanie znaków
- Korzystanie z ramek
- Rozmiar strony
- Czas odpowiedzi serwera
- Zbyt wiele przekierowań
- Zasoby nieskompresowane
- Obrazy nieskompresowane
- Zasoby niezbuforowane
- Niezminimalizowane zasoby
- Blokowanie renderowania JavaScript/CSS
- Priorytet górnej zawartości
- Urządzenia mobilne przyjazność
- Błędy i ostrzeżenia W3C HTML
- Błędy i ostrzeżenia W3C CSS
- Dynamiczny adres URL
- Długość adresu URL
- Niedziałające linki
- Liczba linków na stronie
- Dofollow zewn. linków na stronie
- Rzutnia konfiguracja
- Zbyt mały tekst
- Zbyt małe cele dotykowe
- Zawartość wykracza poza rzutnię
- Strona korzysta z wtyczek
W ramach usługi otrzymujecie Audyt SEO – dokument przedstawiający wykryte błędy oraz zalecenia optymalizacyjne dotyczące ich naprawy. Warunkiem skuteczności audytu jest wdrożenie wskazówek opisanych w audycie, co poprawi pozycję w wynikach wyszukiwania.
Dzięki wprowadzonym zmianom będzie można efektywniej wykorzystać wyszukiwarki jako narzędzia do promocji firmy.
- Ilość badanych elementów: 33
- Koszt: 1797 zł netto
- Czas: do 3 dni
Indeksowanie i widzenie
przez wyszukiwarki
- Strony z kodem odpowiedzi 4xx
- Zasoby z kodem stanu 5xx
- Strony indeksowane z ograniczeniami
- Konfiguracja strony 404
- Plik robots.txt
- Mapa strony
Kodowanie i czynniki techniczne
- Przyjazność dla urządzeń mobilnych
- Strony HTTPS z mieszanymi treściami
- Strony z duplikatem kodu rel = „canonical”
- Strony z ramkami
- Strony z błędami i ostrzeżeniami W3C HTML
- Strony z błędami i ostrzeżeniami W3C CSS
- Zbyt duża strona
Przekierowania
- Wersje z www i bez www
- HTTP/HTTPS wersje st ron (SSL)
- Strony z przekierowaniem 302
- Strony z przekierowaniem 301
- Strony z długimi łańcuchami przekierowań
- Strony z meta refresh
- Strony z rel = „canonical”
SEO na stronie
- Puste tagi tytułów
- Zduplikow a ne tytuły
- Zbyt długie tytuły
- Puste meta description
- Zduplikowane META descriptions
- Za długi META description
Obrazy
- Błędne linkowanie grafik
- Puste alt teksty
Adresy URL
- Dynamiczne adresy URL
- Za długi adres URL
Linki
- Nie działające linki
- Strony z nadmierną liczbą linków
- Zewnętrzne linki Dofollow
FAQ - najczęściej zadawane pytania
Pozycjonowanie (SEO ang. Search Engine Optimization.) stron internetowych jest formą reklamy przeznaczoną dla klientów pragnących zaistnieć w internecie. To najskuteczniejsza forma działań marketingowych w sieci, wyprofilowana, docierająca wprost do konkretnego klienta w regionie, kraju bądź na całym świecie. Jest to też relatywnie tani (w stosunku do innych np. tradycyjnych metod) sposób promocji firm, produktów i usług. Co bardzo istotne, pozycjonowanie to reklama, która funkcjonuje w najszybciej rozwijającym się kanale dystrybucji – internecie. Jej najważniejsze cechy to: • skuteczność, ponieważ relatywnie niewielkim kosztem oraz wysiłkiem pozwala dotrzeć do wielu odbiorców; • precyzja, ponieważ możliwe jest bardzo dokładne sprofilowanie grupy odbiorców naszych treści; • zasięg, ponieważ połączenie z internetem posiada już większość gospodarstw domowych i firm.
Pozycjonowanie stron internetowych bazuje na znanych elementach algorytmów wyszukiwarek, opartych m.in. na słowach/frazach kluczowych, treści strony, nagłówkach lub kodzie strony. Algorytm wykorzystywany przez Google™ jest bardzo złożony, na podstawie którego obliczana jest trafność wyników dla wpisanego przez użytkownika słowa kluczowego lub frazy.
Efektem pozycjonowania są przede wszystkim: wysokie miejsce strony w wyszukiwarkach, wzrost odwiedzin serwisu przez internautów, większy ruch na stronie, nowi odbiorcy (dzięki pozycjonowaniu Twoja strona internetowa będzie wreszcie docierać do wartościowych, zainteresowanych ofertą klientów), niższe koszty za reklamę (pozycjonowanie stron jest jedną z najtańszych form reklamy, a dzięki rozwojowi internetu staje się również jednym z najskuteczniejszych sposobów na promocję). Pozycjonowaniem zajmujemy się od 15 lat. W tym czasie zaufało nam wiele firm, zarówno małych przedsiębiorstw, jak i potężnych koncernów. Spora część z nich pozostaje naszymi klientami do dziś. To najlepszy dowód na to, że pozycjonowanie przynosi wymierne efekty. Dodatkowo, wszystkim naszym kontrahentom udostępniamy online szczegółowe raporty SEO – w ten sposób możesz na bieżąco śledzić efekty naszych prac.
Pozycjonowanie stron internetowy to obecnie jedna z najskuteczniejszych metod przyciągania użytkowników. Wynika to stąd, że w dzisiejszych czasach ludzie wyszukują informacji głównie w internecie przy użyciu najpopularniejszej z wyszukiwarek Google™. Co więcej, pozycja w Top10 wyników Google™ sprawia, że Klienci postrzegają Twoją firmę, jako godną zaufania, prestiżową i cieszącą się uznaniem. Twoja firma pozyska nowych klientów – 24 mln ludzi w samej Polsce korzysta z Internetu, a 97% z nich z wyszukiwarki Google. Pozycjonowanie strony www sprawi, że firma dotrze z produktem do milionów internautów i będzie równa liderom w danej branży. Dzięki SEO strona Twojej firmy może znajdować się w wyszukiwarkach wyżej niż strony firmowe największych przedsiębiorstw w kraju.
Przygotowując ofertę IcomSeo zadbaliśmy o to, żeby każdy przedsiębiorca znalazł w niej usługę odpowiednią dla siebie. Jeśli więc, prowadzisz sklep internetowy lub inną działalność w sieci – skorzystaj z usługi –pozycjonowania sklepów internetowych. Wyraźnie zwiększysz w ten sposób ruch na swojej stronie przy relatywnie niskich wydatkach na marketing. Jeśli prowadzisz działalność międzynarodową – z pewnością zainteresuje Cię usługa pozycjonowanie zagranicznego. Dzięki temu, znacząco rozszerzysz grono swoich Klientów i zwiększysz rynek zbytu, wykorzystując na swoją korzyść zachodzące współcześnie procesy globalizacji. Przedsiębiorcom działającym na rynku lokalnym lub w określonym regionie na pewno przyda się pozycjonowanie regionalne. Przygotowując tę usługę, wykorzystaliśmy dane statystyczne, z których wynika, że 80% zapytań wpisywanych w wyszukiwarce Google™ dotyczy właśnie usług lokalnych. Nie czekaj więc i wyjdź naprzeciw oczekiwań swoich Klientów. Zadbaliśmy również o przedsiębiorców z ograniczonym budżetem na marketing i reklamę. W naszej ofercie znajdziesz również usługę pozycjonowania pre-paid, która jest wykonywana tylko do momentu wykorzystania określonych nakładów finansowych.Warto również dodać, że opłaty za wszystkie te usługi naliczane są od efektu, co znaczy, że rozliczamy sie tylko wówczas, kiedy strona pozycjonowana przez nas znajduje się w Top10 wyników Google™. Na współpracy z firmą IcomSeo możesz więc tylko zyskać, niczym przy tym nie ryzykując.