Kampanie Google Ads
Pierwsza strona wyników w Google jest miejscem, gdzie najczęściej poszukujemy odpowiedzi na pytania, sprawdzamy opcje wyboru i czytamy opinie o produktach czy usługach. Dlatego nie możesz nie wykorzystać takiej szansy na zwiększenie swojej widoczności!
Czym są i na czym polegają
kampanie Google Ads?
Kampanie Google Ads są płatną reklamą, gwarantującą wyświetlanie na pierwszej stronie w wyszukiwarce Google. Każde kliknięcie w reklamę kosztuje określoną sumę pieniędzy, które są pobierane z przeznaczonego na ten cel budżetu. Pierwsza strona Google jest jednym z najlepszych miejsc do reklamowania się ze względu na powszechność tej wyszukiwarki oraz możliwość szczegółowego dopasowania wyszukiwań i grup docelowych. Wyniki z kampanii Google Ads wyświetlają się zawsze nad stronami wypozycjonowanymi organicznie.
Algorytmy reklam bazują na sztucznej inteligencji, dzięki czemu uczą się, do jakich użytkowników Internetu powinny trafiać. Przetwarzanie ogromnych ilości danych pozwala szybko odnaleźć odbiorców usług i dopasować ofertę do ich potrzeb poprzez optymalizację i pozycjonowanie strony, co wzmocni Twoją pozycję.
Co możesz zyskać?
Zasięgi i rozpoznawalność
Wyświetlając się na górze wyników wyszukiwań, zwiększasz świadomość marki i liczbę kliknięć.
Targetowanie
Precyzyjne i elastyczne ustawienia reklam pozwalają trafić do odbiorców aktywnie szukających Twoich usług.
Szybkie efekty
Reklamę można włączyć w dowolnej chwili, by trafiać na najlepszy okres wyszukiwań Twoich produktów.
Etapy współpracy
-
Bezpłatna konsultacja
Przeprowadzamy rozmowę, w której poznajemy Twoje oczekiwania względem współpracy i szacujemy, jak możemy Ci pomóc. -
Wstępny audyt
Przeprowadzamy audyt, podczas którego sprawdzamy, jakie rozwiązania będą najlepsze dla Twojej firmy. -
Wdrożenie strategii
Po opracowaniu i zatwierdzeniu przez Ciebie naszej strategii marketingowej rozpoczynamy realizację. -
Analityka działań
Raporty i wnioski z naszych prac przesyłamy Ci regularnie. W razie pytań lub wątpliwości jesteśmy w ciągłym kontakcie z Tobą.
Umów się na darmową
konsultację
Jesteś zainteresowany kampaniami reklamowymi Google Ads? Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu – przeprowadzimy bezpłatną konsultację.
Ile to kosztuje?
Koszt uzależniony jest od usług zawartych w wybranym planie. Możesz wybrać jeden z gotowych planów lub opracowany indywidualnie, dostosowany do potrzeb Twojej firmy zależnie od tego, jakich efektów oczekujesz. Umów się z nami na bezpłatną konsultację, a my przyjrzymy się Twojej firmie.
Jak to działa?
Natychmiastowa widoczność w Google
Rozliczenie reklamy za klikniecie, a nie wyświetlenie
Wyświetlanie reklam do sciśle określonej
grupy docelowej
Ile to kosztuje?
Koszt obsługi kampanii: 399 zł netto / msc
(w pierwszym miesiącu koszt wynosi 697 zł netto)
Umowa: czas nieokreślony
Budżet reklamowy: od 1000 zł do 2500 zł
Jakie będziesz mieć korzyści?
Wzrost sprzedaży
Zwiększymy Twoja sprzedaż dzięki
wykorzystaniu machine learning, nawet przy niskim budżecie reklamowym
Więcej zapytań
Dzięki automatyzacji i naszemu doświadczeniu pozyskasz więcej zapytań na swojej stronie.
Wzrost świadomości marki
Możesz mieć najlepszy produkt lub usługę na świecie, ale bez rozpoznawalności marki nikt się o nich nie dowie.
FAQ - najczęściej zadawane pytania
Pozycjonowanie (SEO ang. Search Engine Optimization.) stron internetowych jest formą reklamy przeznaczoną dla klientów pragnących zaistnieć w internecie. To najskuteczniejsza forma działań marketingowych w sieci, wyprofilowana, docierająca wprost do konkretnego klienta w regionie, kraju bądź na całym świecie. Jest to też relatywnie tani (w stosunku do innych np. tradycyjnych metod) sposób promocji firm, produktów i usług. Co bardzo istotne, pozycjonowanie to reklama, która funkcjonuje w najszybciej rozwijającym się kanale dystrybucji – internecie. Jej najważniejsze cechy to: • skuteczność, ponieważ relatywnie niewielkim kosztem oraz wysiłkiem pozwala dotrzeć do wielu odbiorców; • precyzja, ponieważ możliwe jest bardzo dokładne sprofilowanie grupy odbiorców naszych treści; • zasięg, ponieważ połączenie z internetem posiada już większość gospodarstw domowych i firm.
Pozycjonowanie stron internetowych bazuje na znanych elementach algorytmów wyszukiwarek, opartych m.in. na słowach/frazach kluczowych, treści strony, nagłówkach lub kodzie strony. Algorytm wykorzystywany przez Google™ jest bardzo złożony, na podstawie którego obliczana jest trafność wyników dla wpisanego przez użytkownika słowa kluczowego lub frazy.
Efektem pozycjonowania są przede wszystkim: wysokie miejsce strony w wyszukiwarkach, wzrost odwiedzin serwisu przez internautów, większy ruch na stronie, nowi odbiorcy (dzięki pozycjonowaniu Twoja strona internetowa będzie wreszcie docierać do wartościowych, zainteresowanych ofertą klientów), niższe koszty za reklamę (pozycjonowanie stron jest jedną z najtańszych form reklamy, a dzięki rozwojowi internetu staje się również jednym z najskuteczniejszych sposobów na promocję). Pozycjonowaniem zajmujemy się od 15 lat. W tym czasie zaufało nam wiele firm, zarówno małych przedsiębiorstw, jak i potężnych koncernów. Spora część z nich pozostaje naszymi klientami do dziś. To najlepszy dowód na to, że pozycjonowanie przynosi wymierne efekty. Dodatkowo, wszystkim naszym kontrahentom udostępniamy online szczegółowe raporty SEO – w ten sposób możesz na bieżąco śledzić efekty naszych prac.
Słowa lub frazy kluczowe to określenia najlepiej oddające zawartość danej strony internetowej. Mogę mieć postać jednowyrazowych haseł (np. stomatologia, marketing, wizaż itd.) lub układu tych słów, czyli frazy (np. usługi szewskie, prawo jazdy, marketing internetowy, itd.). Właściwe sformułowanie słów kluczowych, a następnie użycie ich do pozycjonowania ma ogromny wpływ na popularność danej witryny internetowej.
Pozycjonowanie stron internetowy to obecnie jedna z najskuteczniejszych metod przyciągania użytkowników. Wynika to stąd, że w dzisiejszych czasach ludzie wyszukują informacji głównie w internecie przy użyciu najpopularniejszej z wyszukiwarek Google™. Co więcej, pozycja w Top10 wyników Google™ sprawia, że Klienci postrzegają Twoją firmę, jako godną zaufania, prestiżową i cieszącą się uznaniem. Twoja firma pozyska nowych klientów – 24 mln ludzi w samej Polsce korzysta z Internetu, a 97% z nich z wyszukiwarki Google. Pozycjonowanie strony www sprawi, że firma dotrze z produktem do milionów internautów i będzie równa liderom w danej branży. Dzięki SEO strona Twojej firmy może znajdować się w wyszukiwarkach wyżej niż strony firmowe największych przedsiębiorstw w kraju.
Przygotowując ofertę IcomSeo zadbaliśmy o to, żeby każdy przedsiębiorca znalazł w niej usługę odpowiednią dla siebie. Jeśli więc, prowadzisz sklep internetowy lub inną działalność w sieci – skorzystaj z usługi –pozycjonowania sklepów internetowych. Wyraźnie zwiększysz w ten sposób ruch na swojej stronie przy relatywnie niskich wydatkach na marketing. Jeśli prowadzisz działalność międzynarodową – z pewnością zainteresuje Cię usługa pozycjonowanie zagranicznego. Dzięki temu, znacząco rozszerzysz grono swoich Klientów i zwiększysz rynek zbytu, wykorzystując na swoją korzyść zachodzące współcześnie procesy globalizacji. Przedsiębiorcom działającym na rynku lokalnym lub w określonym regionie na pewno przyda się pozycjonowanie regionalne. Przygotowując tę usługę, wykorzystaliśmy dane statystyczne, z których wynika, że 80% zapytań wpisywanych w wyszukiwarce Google™ dotyczy właśnie usług lokalnych. Nie czekaj więc i wyjdź naprzeciw oczekiwań swoich Klientów. Zadbaliśmy również o przedsiębiorców z ograniczonym budżetem na marketing i reklamę. W naszej ofercie znajdziesz również usługę pozycjonowania pre-paid, która jest wykonywana tylko do momentu wykorzystania określonych nakładów finansowych.Warto również dodać, że opłaty za wszystkie te usługi naliczane są od efektu, co znaczy, że rozliczamy sie tylko wówczas, kiedy strona pozycjonowana przez nas znajduje się w Top10 wyników Google™. Na współpracy z firmą IcomSeo możesz więc tylko zyskać, niczym przy tym nie ryzykując.
Wypełnij formularz znajdujący się powyżej, a w Icommedia bezpłatnie przeprowadzimy analizę kosztów pozycjonowania Twojej strony. Pamiętaj, że marketing internetowy jest w dzisiejszych czasach jedną z najbardziej skutecznych metod promocji, a przy tym wymaga stosunkowo niskich nakładów finansowych. Możesz się o tym przekonać, wpisując dane w okienku poniżej. Chętnie odpowiemy również na Twoje pytania drogą mailową lub telefonicznie.
Podniesienie pozycji strony internetowej w Google może pojawić się już po 3-5 tygodniach. Okres oczekiwania na top 10 jest w dużej mierze uzależniony od budowy strony internetowej i uzupełnienia jej wartościową treścią oraz od konkurencyjności danej branży. Pozycjonowanie to proces czasochłonny i długotrwały ale z długiej perspektywy jest bardzo opłacalne.
Na pewno nie raz zastanawialiście się, dlaczego pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google jest tak bardzo skuteczne. Zanim odpowiemy na to pytanie, warto uświadomić sobie, że zalety pozycjonowania widoczne są dopiero po jakimś czasie. Jest to proces, który wymaga pracy, cierpliwości i zaangażowania. Jednakże korzyści, które może osiągnąć Twoja firma będą o wiele bardziej mierzalne.
Po pierwsze dzięki pozycjonowaniu zwiększysz ruch na stronie, który dzień po dniu będzie wzrastał. To pozwoli Ci, na dotarcie do o wiele większej liczy osób, zainteresowanych Twoją ofertą produktów lub usług, a więc potencjalnych klientów. Narzędzia analityczne pozwolą Ci sprawdzić, czy ruch na stronie wzrasta i czy ma wpływ na zwiększenie Twoich dochodów.
Po drugie rozwiniesz swoją firmę, gdyż odpowiednie pozycjonowanie strony www pozwoli na dotarcie z informacjami zawartymi na witrynie do szerokiego grona potencjalnych konsumentów. Niezwykle budujący jest fakt, iż Twoimi klientami mogą stać się ludzie z całego świata, gdyż Internet jest siecią globalną i nie ma żadnych ograniczeń. Wiele już zależy tylko od Ciebie i tego, na jaką skalę prowadzisz swoje działania biznesowe.
Po trzecie zbudujesz silną markę, zwiększysz zaufanie do niej i sprawisz, że stanie się rozpoznawalna nie tylko w wirtualnym świecie. Większość internautów uważa, że strony znajdujące się najwyżej w rankingu TOP 10 w wyszukiwarce Google cieszą się najlepszą opinią i są najbardziej godne zaufania.
Skutkuje to chętniejszym korzystaniem z oferty na nich przedstawionej.
Jeśli nawet internauta nie wejdzie za pierwszym razem na Twoją witrynę, to będzie ją widział na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, co sprawi, że będzie świadomy istnienia marki i będzie Cię kojarzył. Pozycjonowanie stron pomoże Ci także poznać potrzeby i oczekiwania klientów. Dzięki słowom kluczowym możemy poznać preferencje osób zainteresowanych propozycją naszych produktów i usług. Pozwala nam to lepiej dostosować stronę oraz ofertę naszej firmy do panującego wówczas trendy.