Pozycjonowanie stron internetowych bazuje na znanych elementach algorytmów wyszukiwarek, opartych m.in. na słowach/frazach kluczowych, treści strony, nagłówkach lub kodzie strony. Algorytm wykorzystywany przez Google™ na podstawie którego obliczana jest trafność wyników dla wpisanego przez użytkownika słowa kluczowego lub frazy jest bardzo złożony. Wychodząc na przeciw naszym klientom przygotowaliśmy różne warianty współpracy. Nie wiesz jaki wybrać? zapraszamy do kontaktu.
Ponad połowa korzystających z opieki lekarskiej znajduje lekarza konkretnej specjalności w Internecie. Jak do niego trafiają? Zobacz jak wygląda nasza oferta dla lekarzy.
Możemy sprawić, że Twój sklep internetowy będzie sprzedawał więcej! Wielu osobom wydaje się, że osiągnięcie sukcesu w handlu internetowym wynika jedynie z zaprojektowania sklepu, dodania w nim produktów i umożliwienia zrealizowania zakupów.
Marketing jest nieodłącznym elementem prowadzenia firmy, który zapewnia nam pozycję na rynku oraz zdobywanie klientów. W sytuacji, kiedy nie posiadamy działu marketingu lub marketingowca, skorzystaj z outsourcingu marketingu internetowego. Zamiast zatrudniać specjalistę marketingu, zlećmy działania marketingowe firmie z zewnątrz.
Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.