Pozycjonowanie wizytówki w Google Maps

Dlaczego warto skorzystać z usług profesjonalistów?

Pozycjonowanie wizytówki w Google wymaga specjalistycznej wiedzy i umiejętności, czasu oraz systematycznego zaangażowania. Samo stworzenie i uzupełnienie wizytówki nie zagwarantuje wysokich pozycji w wyszukiwarce. Jest to długotrwały proces, który wymaga przeprowadzenia wielu czynności: stworzenia opisu, właściwych kategorii, opinii, dobrania odpowiednich słów kluczowych, udostępniania materiałów, czy też optymalizacji strony internetowej realizowanej na podstawie danych i statystyki. Mimo to nie warto rezygnować z pozycjonowania wizytówki w Google, gdyż stanowi nawet 1/4 całego ruchu organicznego i generuje leady tak samo efektywnie, jak pozycjonowana witryna w wynikach wyszukiwania.

Powierzenie specjalistom wizytówki w Google pozwoli Ci zaoszczędzić czas, a także będziesz miał pewność, że działania przeprowadzane są prawidłowo i są skuteczne. Nie masz czasu na prowadzenie wizytówki w Google lub nie wiesz jak to zrobić, a chcesz, by potencjalni klienci znaleźli Twoją firmę? Powierz to zadanie firmie IcomSeo, w której specjaliści od pozycjonowania codziennie dbają o jak najlepsze zoptymalizowanie wizytówek klientów. Ich działania to gwarancja znacznego wzrostu ruchu na stronie internetowej Twojej firmy i nowych zapytań. Zapraszamy do kontaktu!

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

    Pozycjonowanie wizytówki w Google Maps – jakie ma zalety i dlaczego warto mieć wizytówkę?

    Wizytówka jest źródłem kluczowych informacji o firmie dla potencjalnego klienta, który poszukuje konkretnych produktów lub usług z oferty w wyszukiwarce. To również bezpłatny profil firmowy, który umożliwia właścicielowi zdecydowanie o tym, jakie informacje o jego firmie mają wyświetlać się w wyszukiwarce i Mapach Google. Pozycjonowanie, a więc promowanie oferty produktów lub usług z wykorzystaniem wizytówek w mapach Google stanowi doskonałe rozwiązanie dla każdego przedsiębiorcy, który prowadzi małą lub średnią firmę mocno związaną ze społecznością lokalną. Mogą to być np. fryzjerzy, kosmetyczki, mechanicy samochodowi, właściciele hoteli, restauracji. Dzięki stworzeniu wizytówek w mapkach Google, potencjalni klienci mieszkający w obrębie Twojej firmy będą mogli ją znaleźć, a także za pomocą niemalże jednego kliknięcia sprawdzić jej adres, godziny otwarcia lokalu, możliwość dojazdu, a także opinie, które wystawili inni klienci. Ogromną zaletą wizytówki w Google Maps jest możliwość dodania zdjęć z geograficznymi meta tagami, które pojawiają się w mapach Google Street View, czy też wirtualnego spaceru po lokalu, który umożliwi zwiedzenie firmy od wewnątrz.

    Optymalizacja wizytówki w Google Maps ma wpływ na systematyczne zwiększanie jej widoczności w Mapach. Na pozycjonowanie wizytówki w Google ma wpływ wiele różnych czynników, na podstawie których Google określa właściwą pozycję w wynikach wyszukiwań w Google na konkretne frazy. Są to takie elementy, jak:

    • Odległość – im bliżej firmy będzie zlokalizowany użytkownik wyszukujący oferowane przez nią produkty lub usługi, tym wyżej będzie ona w wynikach.
    • Trafność zawartego w wizytówce contentu względem wyszukiwanego słowa kluczowego.
    • Rozpoznawalność wskazuje na to, jak bardzo firma jest już rozpoznawalna na konkretne słowo kluczowe, wyszukiwane przez użytkownika.

      Na pozycjonowanie wizytówki w Google składają się m.in. takie czynności jak: uzupełnienie danych NAP, dodawanie właściwych atrybutów firmy, tworzenie unikalnego opisu firmy, tworzenie wpisów w wizytówce Google, optymalizacja działań na podstawie danych i statystyk.

      Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma

      Optymalizacja strony to przede wszystkim pierwszy krok ku wyższym wynikom w wyszukiwarce Google. Jednym z jej elementów są treści na stronie – im lepszej jakości są, tym wyższą pozycję w wyszukiwarce może zdobyć nasza strona. Należy pamiętać, że wyszukiwarki kierują się różnymi czynnikami w ocenie strony (jakością treści, zachowaniami i działaniami użytkowników na danej stronie, linkowaniem itd.).

      Optymalizacja wizytówki Google Moja firma obejmuje:
      • Nazwa 
      • Telefon
      • Adres 
      • Opis
      • Kategorie
      • Godziny otwarcia
      • Święta
      • Zdjęcia profilowe
      • Zdjęcia dodatkowe
      • Atrybuty
      • Płatności
      • Usługi i produkty
      • Uzupełnienie dodatkowych danych
      • Odpowiedzenie na opinie

      Działania dodatkowe z wizytówką obejmują:
      • Odzyskiwanie dostępu do wizytówki
      • Powiązanie ze stroną www
      • Dobrze dodana mapa na stronie
      • Dane strukturalne www
      • Połączenie z Youtube
      • Opinie
      • Aktywny profil
      • Linkowanie lokalne
      • Linkowanie wizytówki

       

       

       Średni czas wykonania: 14 dni |

       397 zł netto

      Case studies

      Małymi krokami prowadzimy naszych klientów do sukcesu biznesowego.

      Zamów darmowy audyt swojej strony

      Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
      i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

      Skontaktuj się z nami

      Co badamy wykonując audyt SEO