HVYT.PL

Wzrost o:
1100 fraz w Top10
2282 fraz w Top50

Charakterystyka marki HVYT

HVYT.pl to polska marka oferująca wyjątkowe, designerskie uchwyty i gałki do mebli, a także stylowe wieszaki ścienne i klamki. Asortyment sklepu internetowego pozwala na łatwą i elegancką personalizację wnętrz, nadając im indywidualny charakter. Produkty HVYT.pl to doskonały wybór dla osób ceniących detale i unikatowy styl w aranżacji przestrzeni. Oferta skierowana jest do osób indywidualnych oraz projektantów wnętrz.

Pozycja startowa

Sytuacja wyjściowa HVYT.pl w maju 2022 była wyzwaniem, które wymagało wdrożenia kompleksowych działań optymalizacyjnych przez naszą agencję. Sklep HVYT.pl funkcjonował na rynku od ponad dwóch lat, jednak do tego momentu nie były prowadzone żadne działania z zakresu SEO. Skutkiem tego był ograniczony zasięg widoczności w wyszukiwarkach – w TOP10 znajdowało się jedynie 25 fraz, w TOP20 było 67 fraz, a w TOP50 zaledwie 223 frazy.

Wspólnie z Klientem dobraliśmy strategię pozycjonowania, która idealnie odpowiadał potrzebom rozwijającego się e-commerce.

Poniższy wykres przedstawia widoczność strony od momentu jej uruchomienia, do momentu rozpoczęcia prac.

Cele i założenia współpracy

Uzyskanie pozycji w TOP10 dla najistotniejszych fraz:

 

GAŁKI DO MEBLI

(5 400 wyszukiwań miesięcznie)


UCHWYTY DO MEBLI

(18 400 wyszukiwań miesięcznie)


UCHWYTY DO MEBLI KUCHENNYCH

(12 100 wyszukiwań miesięcznie)


UCHWYTY KRAWĘDZIOWE

(6 600 wyszukiwań miesięcznie)

Wzrost widoczności fraz w

TOP10 o 3000%

OPTYMALIZACJA

Identyfikacja i usunięcie wszelkich problemów technicznych w witrynie, comiesięczne optymalizacje SEO.

TREŚCI

Rozbudowa oraz optymalizacja treści, aby lepiej odpowiadały wymaganiom wyszukiwarki, jak i były przydatne dla użytkowników.

ŚWIADOMOŚĆ MARKI

Zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki na rynku polskim (Direct Search).

Etapy realizacji współpracy

  • Grunt to audyt

    Przebieg współpracy nad optymalizacją sklepu HVYT.pl rozpoczęliśmy od gruntownego Audytu SEO oraz doboru odpowiednich słów kluczowych. W wyniku audytu zidentyfikowano kilka kluczowych problemów, takich jak błędy na stronie 404 (prowadzące do nieprawidłowych linków zewnętrznych), niepoprawne struktury nagłówków H1 i H2, duplikacje kategorii spowodowane filtrami, brak optymalizacji meta danych oraz niedobór treści na podstronach. Ponadto dostrzeżono możliwość rozwoju linkowania wewnętrznego oraz brak zoptymalizowanych alternatywnych opisów dla obrazów (ALT Tagów).

  • Plan i rozpoczęcie wdrażania

    Po identyfikacji problemów skupiliśmy się na przygotowaniu i wdrożeniu opisów oraz meta danych dla głównych kategorii. Zastosowano również odpowiednie linki kanoniczne, aby zapobiec problemom z duplikacją treści, oraz naprawiono stronę 404 poprzez usunięcie nieprawidłowych linków wychodzących. Dodatkowo zoptymalizowano najważniejsze nagłówki H1 i H2. W kolejnych miesiącach kontynuowano pracę nad tworzeniem treści do podstron kolekcji uchwytów oraz poszczególnych produktów, jak również optymalizacją ich meta danych. Równocześnie zaproponowaliśmy pierwsze tematy na blog, które zostały dobrane na podstawie analizy fraz kluczowych.


  • Ciągła praca kluczem do sukcesu

    Proces uzupełniania treści produktów i tworzenia nowych wpisów blogowych, wspieranych odpowiednim linkowaniem wewnętrznym, trwa do dziś. Zajmujemy się także systematyczną optymalizacją ALT Tagów, co poprawia widoczność grafik w wyszukiwaniach. W lutym 2023 rozpoczęliśmy działania mające na celu przyspieszenie ładowania strony, a w lipcu tego samego roku skoncentrowaliśmy się na pozycjonowaniu pod lokalne słowa kluczowe, aby dotrzeć do użytkowników w konkretnych miastach.

  • Ponowny audyt sklepu

    W kwietniu 2024 przeprowadziliśmy Audyt UX, który nie wykazał istotnych błędów, jednak przekazaliśmy Klientowi drobne sugestie poprawiające użyteczność strony, ponieważ zawsze dążymy do perfekcji.

Rezultaty współpracy

TOP10:

+1 100 słów kluczowych (+4 400%)

TOP50:

+2 282 słów kluczowych (+1 023%)

Kliknięcia
w wynikach wyszukiwania

39,7 tys.

Wyświetlenia
w wynikach wyszukiwania

2,64 mln

Dane z Google Search Console wskazują, że strona osiąga ciągłe wzrosty widoczności. Sukcesywne zwiększanie się obu wskaźników (Kliknięcia i Wyświetlenia) pokazuje, że optymalizacja treści, poprawa struktury strony oraz optymalizacje SEO przyniosły wymierne efekty. Dzięki temu strona zyskała większą widoczność w wyszukiwarkach, co przekłada się na większy ruch organiczny i lepsze wyniki biznesowe.

POZYCJE KLUCZOWYCH FRAZ

Fraza kluczowa Pozycja przed współpracą Aktualna pozycja Śr. mies. liczba wyszukiwań
gałki meblowe +100 1 +100 880
gałki do mebli +100 1 +100 5 400
uchwyty do mebli +100 9 +100 18 100
designerskie uchwyty do mebli +100 1 +100 2 900
uchwyty do mebli pokojowych +100 7 +100 1 300
uchwyty kuchenne 93 5 88 1 900
uchwyty do mebli kuchennych +100 2 +100 12 100
czarne gałki do mebli +100 3 +100 320
złote uchwyty do mebli +100 2 +100 1 900
uchwyty krawędziowe 41 9 32 6 600
czarne uchwyty do mebli 58 2 56 1 900
gałki do szuflad +100 4 +100 1 300

Plany na przyszłość

Plany na przyszłość działań SEO dla marki HVYT.pl zakładają stały rozwój i optymalizację.

  • Sklep internetowy jest regularnie poszerzany o nowe produkty, dlatego będziemy nieustannie optymalizować ich opisy, dobierając odpowiednie, nowe frazy kluczowe, aby utrzymać i zwiększyć widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania.
  • Ważnym elementem strategii jest także dalszy rozwój bloga firmowego, który dostarcza wartościowych treści oraz wspiera pozycjonowanie.
  • Planujemy również kontynuować prace nad stronami związanymi z różnymi lokalizacjami, co pozwoli nam skuteczniej docierać do lokalnych użytkowników i rozszerzać zasięg sklepu.
  • Naszym celem jest stałe zwiększanie widoczności i docieranie do nowych klientów.

HVYT o naszej pracy

opinia

Marta Wontorczyk

Właścicielka HVYT

Współpraca z ICOMSEO to strzał w dziesiątkę! Zespół profesjonalnie podchodzi do każdego zadania, a efekty widoczne są już po krótkim czasie. Co ważne, zawsze mogłam liczyć na ich pomoc i szybkie odpowiedzi na wszelkie pytania. Dzięki nim moja firma zyskała większą widoczność w internecie. Polecam z całego serca!

To może być też Twój sukces!


Umów się na darmową konsultację. Zastanowimy się nad tym, jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców oraz wzmocnić Twoją pozycję w sieci.