Google Twoja Firma dla stomatologów 2022

Poradnik Google Twoja Firma dla stomatologów 2022

Większość firm posiada wizytówkę w Google Maps. Nie zawsze jednak wykorzystywane są wszystkie możliwości, jakie daje obecność w tym miejscu. Wielu właścicieli firm nie zdaje sobie sprawy z tego, że po optymalizacji wizytówki ich oferta stałaby się znacznie lepiej widoczna w sieci internetowej. Co jest najbardziej istotne przy pozycjonowaniu wizytówki w Google Maps?

 

  1. Jeżeli internauta poszukujący interesującej go oferty znajduje się blisko siedziby firmy, której oferta jest zbliżona do tematu jego wyszukania w Google, jej wizytówka znajdzie się wyżej na wyświetlonej mu przez Google liście wyników wyszukiwania.
  2. Wpływ na miejsce wizytówki w wynikach wyszukiwania ma zgodność zawartych w niej treści ze słowem kluczowym.
  3. Ważne jest to, aby uzupełnione były dane NAP.
  4. Konieczne jest stworzenie oryginalnego opisu oferty firmy.

 

JAKIE SĄ ZALETY POSIADANIA WIZYTÓWKI W GOOGLE MAPS?

Opis Twojej firmy, który się tam znajduje, często decyduje o tym, czy potencjalny klient zainteresuje się Twoją ofertą. Dzięki wizytówce zainteresowanie tym, co oferujesz, może być większe niż wtedy, gdy Twoja firma jeszcze nie była obecna w tym miejscu. Istotne dla internauty odwiedzającego Twój profil będą również opinie, które można tam przeczytać. Pamiętaj więc o tym, aby na nie odpowiadać. Nawet wtedy, gdy jest to opinia krytyczna. Pokazujesz w ten sposób, że zależy Ci na opinii klientów i jeżeli nawet pojawi się krytyka, to nie boisz się jej i jesteś w stanie merytocznie odpowiedzieć na taki wpis.

Niektórzy martwią się tym, że ich lokal (np. gastronomiczny, usługi fryzjerskie lub kosmetyczne) znajduje się poza centrum miasta. Oznacza to, że niezwykle trudno będzie wypozycjonować go wyżej w Google Maps dla internautów szukających informacji o miejscach tego typu, a przebywających w centrum. Nie powinieneś się jednak przejmować tym aż tak bardzo. Nie masz przecież na to wpływu. Nie każdy może sobie pozwolić na prowadzenie działalności w ścisłym centrum miasta. Spójrz na to z innej strony. W przypadku, gdy to mieszkańcy peryferyjnych dzielnic oraz najbliższych okolic miasta będą poszukiwać w Google lokalu działającego w Twojej branży, opis Twojej firmy będzie dla nich widoczny w pierwszej kolejności.

    Wypełnij formularz
    i pobierz darmowy poradnik

    Zapisz się do newslettera