Blog
Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T
Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...
Reklama internetowa w Estonii – wszystko co trzeba wiedzieć
Estonia to kraj, w którym internet oraz reklama online odgrywają coraz większą rolę. Wysoka innowacyjność i zaang...
Graficzny interfejs użytkownika (GUI) – przewodnik dla projektantów, programistów i użytkowników
Graficzny interfejs użytkownika, znany powszechnie pod skrótem GUI (od ang. Graphical User Interface), to sposób komu...
Reklama społeczna: definicja, cele, mechanizmy i różnice względem reklamy komercyjnej
Reklama kojarzy się przede wszystkim z promocją produktów i usług – jednak czy reklama zawsze musi służyć komer...
Pinterest – co to jest i jak działa? Poradnik dla początkujących
Pinterest to wizualna wyszukiwarka pomysłów i zarazem serwis społecznościowy, który umożliwia gromadzenie inspirac...
Szybkość strony WordPress – kompleksowy poradnik optymalizacji
Szybkość ładowania strony internetowej ma ogromny wpływ na sukces witryny. Wolno działająca strona frustruje użytk...
Facebook Ads Manager krok po kroku – obszerny poradnik dla początkujących
Facebook to wciąż jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie, z miliardami aktywnych użytko...