Blog
Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T
Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...
Reels – co to jest i jak je wykorzystać? Poradnik dla początkujących i marketerów
Reelsy (znane w Polsce także jako rolki) to format krótkich, dynamicznych filmów wideo na platformach Instagram i Fac...
Jak promować post na Facebooku
Dowiedz się, jak skutecznie promować posty na Facebooku. Porównaj promocję organiczną i płatną, poznaj zalety obu...
Rodzaje marketingu cyfrowego
Marketing cyfrowy (inaczej marketing internetowy lub digital marketing) to zbiór działań promocyjnych prowadzonych w ...
Duplicate content – jak go unikać i co robić, gdy już jest?
Duplicate content, czyli zduplikowana treść to materiał tekstowy, który pojawia się na więcej niż jednej stronie ...
Reklama kontekstowa – co to jest, jak działa i przykłady zastosowania
Reklama kontekstowa to skuteczny sposób docierania do klientów w momencie, gdy interesują się oni określonym temate...
Ghostwriting – co to?
Ghostwriting to zjawisko, które intryguje wiele osób, zwłaszcza w środowisku akademickim oraz branży kreatywnej. Ch...