Blog
Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T
Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...
Google Indexing API – sposób na szybszą indeksację treści
Czy zdarzyło Ci się opublikować nowy artykuł na stronie i z niecierpliwością czekać, aż pojawi się on w wynikac...
JavaScript a SEO
Spis treściCzym jest JavaScript SEO?Wpływ JavaScript na indeksowanie stron przez GoogleJak Googlebot radzi sobie z Jav...
Działania marketingowe w małej firmie
Małe firmy często stają przed wyzwaniem, jak skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów i zbudować swoją markę...
Jak podłączyć CSS do HTML
Tworzenie nowoczesnych stron internetowych wymaga biegłego posługiwania się zarówno językiem HTML, jak i CSS. HTML ...
Elementy strategii marketingowej – kluczowe aspekty planowania działań marketingowych
Strategia marketingowa to długoterminowy, przemyślany plan działań, dzięki któremu firma może skutecznie dotrzeć...
Monday narzędzie do usprawnienia zarządzania pracą i komunikacją
Monday.com to wszechstronna platforma typu Work OS (ang. Work Operating System) służąca do kompleksowego zarządzania...