Blog
Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T
Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...
Historia Marka Zuckerberga i rewolucja mediów społecznościowych
Spis treściŻyciorys Marka ZuckerbergaDzieciństwo i młodośćPowstanie Facebooka i jego rozwójJak narodził się pomy...
Koszt kliknięcia w Google Ads: co wpływa na CPC i jak go skutecznie obniżyć?
Koszt kliknięcia (CPC) to podstawowa miara w systemie reklamowym Google Ads, określająca kwotę, jaką reklamodawca p...
WCAG 2.1 od A do Z – kompletny przewodnik po dostępności dla każdego
Spis treściCo to jest WCAG i dlaczego jest ważne?Kluczowe zasady WCAG 2.1Jak wdrożyć WCAG 2.1 w praktyce?Tworzenie d...
Konto firmowe Gmail – Ile kosztuje i czy warto?
Spis treściCzym jest konto firmowe Gmail?Definicja i przeznaczenieDlaczego warto korzystać z Gmail dla firm?Cennik i d...
Linkedin kampania reklamowa – wszystko co warto wiedzieć
LinkedIn Ads to platforma reklamowa należąca do serwisu LinkedIn, umożliwiająca dotarcie do profesjonalistów i firm...
Jak reklamować polskie produkty w Niemczech z użyciem internetu?
Polskie firmy coraz śmielej patrzą na zachód, a szczególnie na ogromny potencjał niemieckiego rynku. Niemiecki ryne...