Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T

22.01.2024 / Autor: Piotr Antoszek
SEO, Wiedza SEO

Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...

dowiedz się więcej

Jak sprawdzić na kogo jest zarejestrowana domena ?

04.02.2025 / Autor: Tomek Bogucki
Domeny

Rejestracja domeny internetowej to kluczowy element tworzenia strony internetowej. Czasami jednak może pojawić się pot...

dowiedz się więcej

Czym są breadcrumbs – okruszki, jak wpływają na SEO ?

03.02.2025 / Autor: Anna Shevczenko
SEO, Wiedza SEO, Wordpress SEO

Breadcrumbs to prostym, ale bardzo skuteczny element nawigacyjny, który ułatwia użytkownikom poruszanie się po stron...

dowiedz się więcej

Czy błędy W3C mają wpływ na SEO?

03.02.2025 / Autor: Rozanna Pietrzyk
Audyt SEO, SEO, Strony internetowe, Wiedza SEO

W3C (World Wide Web Consortium) to międzynarodowa organizacja zajmująca się ustalaniem standardów dla sieci WWW. Zos...

dowiedz się więcej

Jak dodać zdjęcie do opinii Google ?

03.02.2025 / Autor: Karolina Kalińska
Google, Mapy Google

Dodawanie zdjęć do opinii Google to świetny sposób na dzielenie się swoimi doświadczeniami oraz pomoc innym użytko...

dowiedz się więcej

AhrefsBot – czym jest, jak go zablokować i czy warto?

03.02.2025 / Autor: Piotr Antoszek
SEO, Wiedza SEO

AhrefsBot to internetowy robot indeksujący (web crawler) stworzony przez firmę Ahrefs, znaną z zaawansowanych narzęd...

dowiedz się więcej

SemrushBot – czym jest, jak go zablokować i czy warto?

31.01.2025 / Autor: Piotr Antoszek
SEO, Wiedza SEO

SemrushBot to narzędzie analityczne, które może dostarczać wartościowe informacje na temat Twojej strony, ale jedno...

dowiedz się więcej

Zapisz się do newslettera


Zadzwoń Napisz