Blog
Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T
Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...
Jak sprawdzić na kogo jest zarejestrowana domena ?
Rejestracja domeny internetowej to kluczowy element tworzenia strony internetowej. Czasami jednak może pojawić się pot...
Czym są breadcrumbs – okruszki, jak wpływają na SEO ?
Breadcrumbs to prostym, ale bardzo skuteczny element nawigacyjny, który ułatwia użytkownikom poruszanie się po stron...
Czy błędy W3C mają wpływ na SEO?
W3C (World Wide Web Consortium) to międzynarodowa organizacja zajmująca się ustalaniem standardów dla sieci WWW. Zos...
Jak dodać zdjęcie do opinii Google ?
Dodawanie zdjęć do opinii Google to świetny sposób na dzielenie się swoimi doświadczeniami oraz pomoc innym użytko...
AhrefsBot – czym jest, jak go zablokować i czy warto?
AhrefsBot to internetowy robot indeksujący (web crawler) stworzony przez firmę Ahrefs, znaną z zaawansowanych narzęd...
SemrushBot – czym jest, jak go zablokować i czy warto?
SemrushBot to narzędzie analityczne, które może dostarczać wartościowe informacje na temat Twojej strony, ale jedno...