Blog
Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T
Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...
Wyszukiwarki oparte na AI kontra tradycyjne SEO
Sposób, w jaki wyszukujemy informacje w Internecie, diametralnie się zmienił pod wpływem sztucznej inteligencji. Now...
Gemini AI (chatbot) – nowy model sztucznej inteligencji od Google
Sztuczna inteligencja rozwija się w błyskawicznym tempie, a Google jest jednym z liderów w tej dziedzinie. W odpowied...
Google Bard
Google Bard to zaawansowany chatbot oparty na sztucznej inteligencji, stworzony przez Google. Jego celem jest dostarczan...
Dlaczego warto połączyć konto Google Ads klienta z Search Console ?
Google Ads oraz Google Search Console to dwa niezwykle ważne narzędzia, które pomagają w zarządzaniu widocznością...
Jak wyłączyć komentarze WordPress ?
WordPress to jedna z najpopularniejszych platform do zarządzania treścią (CMS), ale nie zawsze chcemy, aby nasze wpis...
Co dają wpisy na Google My Business
Google My Business (GMB) to jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych dla firm działających lokalnie. Publikow...