Blog
Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T
Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...
Inkluzywność na wyciągnięcie ręki – jak Google pomaga osobom niepełnosprawnym w życiu codziennym?
Inkluzywność to zbiór praktyk mających na celu zapewnienie, że wszystkie osoby, niezależnie od swoich zdolności c...
Instagram w strategii SEO – poznaj jego wartość
Integracja Instagrama z SEO jest niezwykle korzystna dla każdej marki, która pragnie zwiększyć swoją obecność onl...
Długie frazy kluczowe – wykorzystaj je w strategii SEO
Długie frazy kluczowe (ang. long-tail keywords) to specyficzne, zazwyczaj bardziej rozbudowane wyrażenia, które użyt...
Jak skutecznie korzystać z Pinterest w marketingu internetowym?
Media społecznościowe pełnią ważna funkcję w marketingu internetowym, umożliwiając firmom dotarcie do szerokiej ...
Wyszukiwarki w 2024 roku – poznaj najlepsze
Już od ponad dwóch dekad Google to najpopularniejsza wyszukiwarka dla miliardów użytkowników na całym świeci...
SEO w branży hotelarskiej: Jak przyciągnąć więcej gości do swojego hotelu?
Spis treści SEO, czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (Search Engine Optimization), to zestaw działań m...