Skuteczne kampanie Allegro Ads – zacznij sprzedawać więcej!

Skuteczne kampanie Allegro Ads – zacznij sprzedawać więcej!

Allegro to największa platforma e-commerce w Polsce. Portal należy do przedsiębiorstwa Allegro.pl sp. z o. o., którego właścicielami są trzy fundusze inwestycyjne – Cinven, Permira, Mid Europa Partners. Ta internetowa platforma handlowa umożliwia przeprowadzanie transakcji. Na portalu wystawiane są na sprzedaż różnego rodzaju produkty zarówno przez osoby prywatne, jak i przez sklepy (użytkowników Allegro).

Działanie serwisu

Szeroki dostęp do Internetu sprawił, że serwis już na początku swojej działalności stał się bardzo popularny przede wszystkim wśród kolekcjonerów, a z czasem również dołączyli zawodowi handlarze. Portal umożliwia stworzenie aukcji oraz wystawienie na sprzedaż różnego rodzaju przedmiotów za ustaloną z góry cenę – Kup Teraz. Istnieje także możliwość połączenia licytacji i opcji Kup Teraz. Znaczna większość ofert dostępnych w serwisie Allegro – około 90%, to oferty, które jedynie zawierają opcję Kup Teraz. Weryfikacja potencjalnego kontrahenta odbywa się poprzez system ocen i komentarzy. Mogą one zostać opublikowane przez kupującego lub obie strony transakcji i zawierają subiektywne opinie w związku z jej przebiegiem. Allegro za stworzenie aukcji i sprzedaż przedmiotów pobiera prowizję. Portal cieszy się ogromną i stale rosnącą popularnością, co sprawia, że coraz więcej osób wystawia tam swoje produkty. Ogromna ilość aktywnych użytkowników i aukcji (duża konkurencja) sprawia, że nie łatwo jest trafić z produktem do dużej grupy odbiorców. Z pomocą na szczęście przychodzi kampania Allegro Ads!

 

Co to jest kampania Allegro Ads?

Allegro Ads to płatny system reklam, który umożliwia znaczne zwiększenie konkurencyjności ofert produktów na platformie Allegro. Jej głównym celem jest zwiększenie sprzedaży. Dzięki reklamie na Allegro można tworzyć oferty sponsorowane, które wyświetlają się w najbardziej widocznych miejscach na portalu, na wszystkich urządzeniach i w aplikacjach mobilnych, przed ofertami innych użytkowników wystawiających i sprzedających produkty.

  • Na stronie internetowej przedmiotu w sponsorowanych ofertach tej samej kategorii,
  • W wynikach wyszukiwania – na dwóch pierwszych i dwóch ostatnich pozycjach, a także jako pojedyncze oferty sponsorowane pomiędzy ofertami na specjalnej liście ofert,
  • Po lewej stronie od wyników wyszukiwania, pod filtrami.

Oferty reklamowe znajdujące się na pierwszych pozycjach generują aż 16% wszystkich kliknięć oraz 21% wszystkich transakcji na Allegro. Reklamy Allegro są rozliczane w modelu PPC, czyli z ang. pay per click. Oznacza to, że opłata pobierana jest dopiero wtedy, gdy użytkownik dokonuje kliknięcia w reklamę i przejdzie na stronę konkretnej oferty z produktem.

 

Największe korzyści z wykorzystania Allegro Ads

Kampania Allegro Ads dostarcza wielu korzyści, pod warunkiem, że jest tworzona i stale monitorowana przez specjalistów. Do największych zalet kampanii Allegro Ads można zaliczyć przede wszystkim:

  • znaczny wzrost sprzedaży – dzięki kampanii reklamowej Allegro Ads jest możliwe zwiększenie sprzedaży określonych produktów. To wszystko dzięki możliwości wyświetlania aukcji w najbardziej efektywnych miejscach na Allegro,
  • możliwość promocji nowych produktów – z uwagi na ogromną ilość aukcji i aktywnych użytkowników na portalu, nowo dodane oferty na początku są bardzo słabo widoczne i wymagają zarówno czasu, jak i zaangażowania, by znaleźć się na wysokiej pozycji na Allegro. Kampania Allegro Ads pomaga w bardzo szybki sposób wypromować nowe produkty,
  • natychmiastowe efekty działań – pierwsze efekty są widoczne niemalże od razu po rozpoczęciu kampanii,
  • monitorowanie rynku konsumentów i kreowanie trendów – badanie klientów umożliwia ustalenie wszelkich predyspozycji grupy docelowej oraz dostosowanie produktów do tego, co jest aktualnie modne i popularne wśród konsumentów,
  • długotrwałe utrzymywanie pozycji lidera – kampania Allegro Ads umożliwia stworzenie wysokiej pozycji aukcji, a także błyskawiczne reagowanie na działania konkurencji. Reklamy sprawiają, że oferty wyświetlane są w pierwszych podstronach wyszukiwarki Google, z której korzysta aż 93% użytkowników.
  • rozpoznawalność i zwiększenie świadomości marki – inwestycja w reklamę na Allegro to równocześnie inwestycja w wizerunek swojej marki, która z czasem staje się rozpoznawalna.
  • opłata jedynie za efekt – reklamy rozliczane są w formie pay per click (PCP)

 

Możliwości, jakie daje Allegro Ads!

Allegro Ads pozwoli Ci dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć sprzedaż. Ta platforma reklamowa daje bardzo wiele cennych możliwości, które zebraliśmy i opisaliśmy poniżej.

  • Wyniki wyszukiwań w wyszukiwarce Google
    Dzięki Allegro Ads Twoje produkty będą wyświetlały się między innymi na samej górze listy wyszukiwań i zdecydowanie przykują uwagę potencjalnych klientów. Twoja oferta z produktami na portalu Allegro będzie wyświetlała się osobom, które są potencjalnymi klientami, czyli szukają na Allegro produktów o podobnej tematyce.
  • Facebook
    Dzięki reklamie możesz trafić również do użytkowników Facebooka i przenieść ich bezpośrednio do swojej oferty za pomocą linku.
  • Remarketing
    Remarketing to jeden z najbardziej popularnych i skutecznych rodzajów kampanii, której celem jest docieranie do potencjalnych klientów, którzy już kiedyś odwiedzili Twoją stronę internetową, ale nie dokonali zakupu. Ma ona zachęcić ich do powrotu na stronę i do dokonania konwersji. Z pewnością każdy spotkał się z sytuacją, w której odwiedził dany sklep internetowy, włożył produkt do koszyka lub go przeglądał, ale w efekcie opuścił stronę i nie dokonał finalizacji zakupu. Następnie przy odwiedzeniu kolejnych witryn pojawiała się reklama tego sklepu/ produktu. Oczywiście nie jest to przypadek, a zamierzone działanie, którego celem jest dotarcie do odbiorców z idealnie dopasowaną dla nich ofertą. Allegro Ads umożliwia działania remarketingowe, dzięki czemu niezdecydowani użytkownicy będą mogli wrócić na Twoją aukcję i dokonać zakupu.
  • Analiza danych o kliencie
    Szczegółowa analiza danych pozwala poznać zachowania zakupowe klientów, dzięki czemu będziesz wiedział, jak poprawić swoje oferty i jeszcze lepiej odpowiedzieć w przyszłości na ich potrzeby. Dzięki statystykom istnieje możliwość monitorowania sprzedaży w czasie rzeczywistym i kontrolowanie zwrotów z inwestycji.
  • Budowanie silnej marki
    Możesz zbudować silną markę wśród użytkowników Allegro, wyświetlając im swoje reklamy graficzne obok listy wyszukiwania. Wysoka świadomość marki oddziałuje na umysły konsumentów i ułatwia im decyzje sprzedażowe.
  • Płacisz za kliknięcie
    Płacisz jedynie za kliknięcie w reklamowaną przez siebie ofertę, czyli za potencjalnego klienta. Jeśli chcesz zacząć kampanię, Allegro wymaga przeznaczenia minimum 3 zł za dzień.

 

Skutecznie kampanie Allegro Ads

  • Wartość sprzedaży: 67 767,78 zł
  • Koszt kampanii: 4 342,95
  • Średnie CPC: 0,72 zł
  • Kliknięcia: 6014
  • Zwrot z inwestycji z każdej zainwestowanej złotówki: 15,60 zł

 

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ -> ALLEGRO ADS REKLAMA 

allegro-kampanie-wyniki

 

allegro-kampanie-wyniki-2

 

Ile kosztuje i jak rozliczana jest kampania reklamowa w Allegro Ads?

Ogromną zaletą reklamowania się w Allegro Ads jest samodzielne decydowanie o tym, jaki budżet chcemy przeznaczyć na reklamę danego produktu. Przed uruchomieniem reklamy nie trzeba wpłacać żadnych dodatkowych środków. Minimalna wartość na dzień, jaką wymaga Allegro to zaledwie 3 zł. W dowolnym momencie reklamodawca może samodzielnie sprawdzić statystyki pokazujące bieżące zużycie budżetu.

Zakładanie reklamy

Podczas zakładania reklamy użytkownik Allegro może dokonać wyboru wysokości budżetu spośród dwóch konfiguracji:

  • Budżetu dziennego – ta konfiguracja oznacza maksymalną kwotę, jaką użytkownik chce zainwestować dziennie w reklamę,
  • Budżetu całkowitego – to rozwiązanie wskazuje na całkowitą kwotę, jaką użytkownik Allegro chce zainwestować w reklamę w okresie trwania kampanii.

 

Jak rozliczana jest reklama Allegro Ads?

Reklamy Allegro Ads rozliczane są w popularnym modelu CPS (Cost per click). Oznacza to, że płaci się nie za wyświetlenie reklamy, a jedynie za kliknięcie. Po utworzeniu kampanii reklamowej reklamy wyświetlane są w najbardziej widocznych miejscach na liście ofert, ale płaci się dopiero za kliknięcie oferty produktu przez potencjalnych klientów.

Wysokość ceny za jedno kliknięcie jest określane przez Max CPC (Cost Per Click), czyli tzw. maksymalną stawkę, jaką można zapłacić za pojedyncze kliknięcie. System sugeruje najkorzystniejszy poziom kosztów za jedno kliknięcie.

Maksymalna stawka za jedno kliknięcie ma związek z sytuacją, w której wybierane jest miejsce emisji dostępne na Allegro. Reklamy wyświetlające się w panelu reklamowym – zarówno Facebook Ads, jak i Google Ads, mają automatyczną stawkę CPC, której założeniem jest maksymalizacja zwrotu z inwestycji.
W zależności od konkretnego działu, w którym została umieszczona oferta, minimalne CPC może wynosić jedynie 10 groszy. O jakich działach mowa? Przede wszystkim są to: dział Elektroniki, Motoryzacji, Mody, Urody, Sportu i Wypoczynku, Kolekcji i Sztuki, Dziecko, Kultury i Rozrywki. Działania CPC mogą kosztować również 25 groszy w przypadku działów takich, jak: Dom i Ogród, Supermarket, Zdrowie, Ogłoszenia, Firma.

Budżet dzienny – minimalna wysokość

Minimalna wysokość budżetu dziennego zależy od konkretnego zestawu miejsc emisji, które użytkownik Allegro wybierze dla konkretnej grupy reklam w swojej kampanii. Jeśli zdecyduje się na miejsca emisji, które dostępne są tylko na Allegro, wówczas minimalny budżet wyniesie 3 zł. Jeśli miejscem emisji będzie wyszukiwarka Google, to zwiększy się on do 10 zł. Natomiast jeżeli postawi na cały pakiet- czyli wszystkie miejsca emisji, dostępne na Allegro i wyszukiwarkę Google, minimalny budżet dzienny będzie wynosił 20 zł.

Opłaty za Allegro Ads

Usługa Allegro Ads rozliczana jest z dołu, co oznacza, że wszystkie opłaty użytkownika Allegro, który zdecydował się na kampanię w ramach Allegro Ads, trafiają na jego rachunek na koniec okresu rozliczeniowego – 27 dnia miesiąca. Stanowi to bardzo komfortowy sposób płatności, dzięki któremu może on zacząć reklamować swoje oferty produktów, kiedy tylko chce.

 

Co jeszcze warto wiedzieć o Allegro Ads?

Allegro Ads, choć na pierwszy rzut oka wydaje się proste i intuicyjne, to w rzeczywistości jest rozwiązaniem rozbudowanym i wymagającym konkretnej wiedzy. Allegro wyszło naprzeciw sprzedawcom i stworzyło dla nich wiele możliwości w związku z kampanią reklamową, a także jej optymalizacją. Mogą oni zredukować swoje koszty związane z publikacją materiałów promocyjnych. Muszą tylko dostosować określoną kampanię i sposób reklamowania do konkretnego biznesu, który prowadzą.

  • Skuteczne narzędzie Ads Express – Na Allegro powstało narzędzie o nazwie Ads Express, które umożliwia szybkie i ekonomiczne uruchomienie kampanii produktów. Ogromnym plusem tego rozwiązania jest przede wszystkim duża oszczędność czasu. W Ads Express reklamy wyświetlają się w taki sam sposób, jak przy manualnym konfigurowaniu kampanii – system sam konfiguruje ofertę, by mogła osiągnąć maksymalną skuteczność.
    Sposoby publikowania materiałów promocyjnych w Allegro Ads
    Kampania ofert sponsorowanych – Jest to zdecydowanie najpopularniejsze rozwiązanie wśród formatów reklamowych dostępnych w ramach Allegro Ads. Cieszy się ogromną skutecznością, a w niektórych branżach inwestycja w tego rodzaju promocję oferty nie wymaga zbyt dużych nakładów finansowych. Oferty sponsorowane wyświetlają się w górnej części panelu wyszukiwarki Allegro, jako efekt wpisania konkretnego zapytania o dany produkt. Oferty mogą wyświetlić się także w dolnej sekcji konkretnej aukcji, zachęcając potencjalnych klientów do kliknięcia. Twoja reklama pojawi się w dwóch pierwszy i w dwóch ostatnich pozycjach strony wyników wyszukiwania, w lewej kolumnie obok wyników wyszukiwania oraz na stronie oferty. Udostępniając swoje produkty w najpopularniejszych miejscach portalu Allegro, możesz stać się skuteczniejszy niż Twoja konkurencja! Możesz samodzielnie ustalić budżet dzienny, jaki chcesz przeznaczyć na reklamę sponsorowaną, a także wybrać wymagane i wykluczające słowa klucze. Warto zaznaczyć, że jeśli kampania zostanie skonfigurowana, to już po kilku dniach będą widoczne pierwsze jej efekty!
  • Kampania reklam graficznych – Reklama graficzna wyświetla się ponad wszelkimi wynikami wyszukiwania Allegro. Mowa zarówno o działaniach płatnych, jak i bezpłatnych. Do tego typu reklamy można dodać wybrane przez siebie słowa kluczowe, które będą generowały wyświetlenia. Reklama graficzna składa się z np. logo danej marki, sloganu, komunikatu tekstowego oraz dwóch dynamicznych ofert. Należy jeszcze wybrać odpowiednie słowa kluczowe, które doprowadzą do produktu i sprzedaży. Ten format reklam w ramach kampanii Allegro Ads zwiększa sprzedaż w zdecydowanie mniejszym stopniu niż kampania ofert sponsorowanych lub kampania Google Ads, ale generuje dużą liczbę odsłon i kliknięć. Reklamy graficzne są efektywne wówczas, gdy klienci szukają konkretnego produktu, jednakże nie podjęli jeszcze ostatecznej decyzji. Kampania reklam graficznych sprawdzi się w szczególności do promowania ogólnego asortymentu.
  • Sieć reklamowa dla wymagających – Sieć reklamowato skuteczne rozwiązanie dla bardziej wymagających użytkowników i sprzedawców. Allegro Ads wyszło im naprzeciw i stworzyło specjalną sieć reklamową, dzięki której reklamy z konkretną ofertą produktów mogą wyświetlać się w wyszukiwarce Google oraz na portalu Facebook. Po kliknięciu w konkretną reklamę użytkownik zostaje przekierowany do aukcji, na której może dokonać finalizacji zakupów. Jest to niezwykle komfortowe rozwiązanie dla osób, które chcą pozyskiwać klientów na wielu kanałach. Wszystkimi reklamami można zarządzać z jednego panelu Allegro Ads. Ten typ kampanii działa całkowicie automatycznie, co oznacza, że możliwości po dokonaniu konfiguracji i optymalizacji są bardzo ograniczone. Pomimo to, można skutecznie wspomagać sprzedaż generowaną za pomocą pozostałych kampanii.

Najczęściej popełniane błędy w Allegro Ads!

Poznaj najczęściej popełniane błędy przy konfiguracji i optymalizacji kampanii Allegro Ads! Oto kilka z nich.

  • Nieodpowiednia struktura kampanii – Wybór nieodpowiedniej struktury kampanii Allegro Ads to jeden z najczęściej popełnianych błędów. Nagminnie sprzedawcy umieszczają wszystkie swoje produkty w ramach jednej kampanii i grupy reklam. Dlaczego nie jest to korzystne działanie? Przede wszystkim dlatego, że wówczas tracą możliwość właściwego dostosowania stawek do poszczególnych grup produktów. Zarówno w przypadku kampanii ofert sponsorowanych, jak i kampanii graficznej najskuteczniejszym rozwiązaniem jest podział produktów na kampanie i grupy reklam. Pozwala to na efektywne zarządzanie budżetami i stawkami. Kiedy natomiast można stworzyć jedną kampanię? Wówczas, gdy sprzedawca dysponuje bardzo niskim budżetem na działania reklamowe.
  • Budżety i stawki – Po stworzeniu odpowiedniej struktury kampanii, sprzedawca powinien zadbać o to, by do kampanii oraz grup reklam przydzielone zostały odpowiednie budżety. W celu osiągnięcia satysfakcjonujących wyników działań należy przede wszystkim ustawić odpowiednio wysokie budżety, wykorzystując do tego najbardziej skuteczne kampanie i grupy reklam. Ponadto należy pamiętać o tym, by wszystkie te ustawienia były cyklicznie aktualizowane. Dlaczego? Gdyż efektywność poszczególnych elementów kampanii może się zmieniać w czasie, na co wpływ ma wiele czynników, tj. sezonowość, działania konkurencji oraz wiele zmian, które sprzedawca może wprowadzić do swojej oferty produktowej. Podobnie jest ze stawkami CPS (Cost Per Click), a także CPM (koszt tysiąca wyświetleń). Monitorowanie i analizowanie działań jest konieczne, by nie wyrzucić pieniędzy w błoto.
  • Wykluczające i wymagane słowa kluczowe – Wykluczające słowa kluczowe pozwalają na wyselekcjonowanie z kampanii wyszukiwanych haseł i skupienie się na słowach kluczowych istotnych dla klientów. Wymagane słowa kluczowe umożliwiają doprecyzowanie i ograniczenie liczby zapytań, na które wyświetli się reklama sprzedającego. Allegro Ads umożliwia konfigurację wymaganych i wykluczających słów kluczowych. Niestety wiele osób nie korzysta z tej możliwości. Zastosowanie zarówno jednego, jak i drugiego typu tych słów kluczowych umożliwia ograniczenie niepotrzebnych kosztów. Przede wszystkim w sytuacji, w której budżet na reklamę jest ograniczony.
  • Niepełne wykorzystywanie możliwości reklamy graficznej – Reklama graficzna daje wiele możliwości tworzenia i modyfikacji. Można dodać własny tekst reklamowy i skierować użytkownika na wskazaną przez sprzedawcę podstronę. Poszczególne elementy można dowolnie modyfikować w zależności od osiąganych wyników lub aktualnych promocji na koncie reklamowym. Niestety wielu sprzedawców nie korzysta z tej okazji, minimalizując szanse na wzbudzenie zainteresowania produktem, a być może nawet zakupem.

 

Dlaczego warto skorzystać z pomocy specjalistów w prowadzeniu kampanii Allegro Ads? 

Aby kampania przyniosła oczekiwane efekty, konieczna jest wiedza na ten temat, ustalenie określonej strategii, nieustanne monitorowanie konkurencji, a także testowanie ustawień i analiza wyników. Kampanie Allegro Ads pozostawione same sobie mogą wiązać się z utratą budżetu i niewykorzystanymi szansami na wypromowanie produktu. Agencja reklamowa zatrudnia specjalistów od kampanii, którzy mają szeroką wiedzę, doświadczenie, a także dysponują pełną gamą różnych możliwości reklamowania produktów. Są w stanie zoptymalizować kampanie w taki sposób, by przy jak najniższych nakładach finansowych, Twój sklep zyskał jak najwięcej przychodów. Specjaliści od marketingu mają dostęp do profesjonalnych narzędzi tj. strategia kampanii, słowa kluczowe (wymagane i wykluczające), które doskonale precyzują wyniki wyszukiwania. To wszystko sprawia, że dana aukcja trafia do potencjalnych zainteresowanych oferowanym produktem użytkowników.

Dla kogo jest Allegro Ads?

Może masz już swoje konto na Allegro i próbujesz tam swoich sił w handlu internetowym, a może posiadasz swój własny sklep internetowy, którego wyniki sprzedażowe poprawić chcesz na największej i najpopularniejszej platformie e-commerce w Polsce? Jeśli tak, to Allegro Ads jest zdecydowanie dla Ciebie! Kampania reklamowa pozwoli Ci reklamować się wielokanałowo i docierać do potencjalnych klientów z ofertami produktów. Nie wiesz jak zacząć? W IcomSeo specjaliści od marketingu stworzą dla Ciebie skuteczną kampanię reklamową w ramach Allegro Ads.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Pomożemy Ci zwiększyć sprzedaż Twoich produktów na Allegro, poprzez optymalizację i konfigurację oferty sponsorowanej i reklam graficznych. Zanim stworzymy skuteczną kampanię reklamową Allegro Ads, przeprowadzimy obszerną analizę Twojej oferty i Twojego konta. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w marketingu internetowym, w tym w tworzeniu efektywnych kampanii reklamowych możemy zagwarantować Ci lepsze wyniki sprzedażowe wraz z wysokim zwrotem z inwestycji. Co istotne, efekty naszych działań widoczne są już po kilku dniach!

SKUTECZNE KAMPANIE ALLEGRO ADS  <- nasza oferta

Zobacz również
Marketing szeptany – wszystko, co powinieneś o nim wiedzieć!
Marketing szeptany – wszystko, co powinieneś o nim wiedzieć!
Marcin Caban / 13.03.2021

Marketing szeptany z ang. whisper marketing i word of mouth marketing to w ostatnim czasie coraz bardziej popularne działania...

Usuwanie fałszywych i negatywnych opinii w Google Maps i nie tylko
Usuwanie fałszywych i negatywnych opinii w Google Maps i nie tylko
Jacek Kałuża / 11.03.2021

W ostatnim czasie coraz częściej zauważane jest w Internecie negatywne zjawisko tworzenia nieprawdziwych i krzywdzących wpisów i opinii, powodujących...

Usuwanie filtra Google, co warto wiedzieć?
Usuwanie filtra Google, co warto wiedzieć?
Marcin Caban / 27.02.2021

Jeżeli Twoja strona internetowa niespodziewanie zaczyna pojawiać się w wynikach Google na znacznie niższej pozycji, niż do tej pory,...

Poprawny Tag title i meta description, na co warto zwrócić uwagę
Poprawny Tag title i meta description, na co warto zwrócić uwagę
Łukasz Grzesik / 25.02.2021

Zapraszamy do lektury artykułu na temat tagu title i meta description, jego długości. Dowiecie się też, dlaczego nie powinno...

Pozycjonowanie wizytówki w Google Maps
Pozycjonowanie wizytówki w Google Maps
Łukasz Grzesik / 24.02.2021

Większość firm posiada wizytówkę w Google Maps. Nie zawsze jednak wykorzystywane są wszystkie możliwości, jakie daje obecność w tym...

Poznaj historię Social Media!
Poznaj historię Social Media!
Anna Ogorzałek / 20.02.2021

Aktualnie Social Media są czymś powszechnym w naszym życiu. Łatwy dostęp do Twittera, Facebooka, Instagrama, Linkedin, czy też innych...

Najczęściej popełniane błędy w kampaniach Allegro Ads
Najczęściej popełniane błędy w kampaniach Allegro Ads
Łukasz Grzesik / 10.02.2021

W tym artykule zostaną opisane błędy, które są najczęściej popełniane przez osoby zajmujące się konfiguracją i optymalizacją kampanii Allegro...

Zdjęcia produktowe biżuterii
Zdjęcia produktowe biżuterii
Łukasz Grzesik / 04.02.2021

Zdjęcia produktowe to jeden z najistotniejszych elementów sprzedaży w Internecie. Zwiększają one atrakcyjność i funkcjonalność sklepu internetowego, są doskonałym...

SEO co to jest? Jakie korzyści przynosi?
SEO co to jest? Jakie korzyści przynosi?
Anna Ogorzałek / 15.01.2021

Wiele osób zastanawia się, czym w ogóle jest SEO i jakie są jego największe korzyści. W tym artykule odpowiadamy...

Influencer marketing – gwarancja sukcesu?
Influencer marketing – gwarancja sukcesu?
Anna Ogorzałek / 17.12.2020

Rozwój Social Media sprawił, że zaczęły powstawać zupełnie nowe zawody, zainteresowania, a także usługi marketingowe dla firm. W tym...

Pozycjonowanie stron internetowych gabinetów medycznych – czy warto?
Pozycjonowanie stron internetowych gabinetów medycznych – czy warto?
Anna Ogorzałek / 04.12.2020

Lekarze, którzy prowadzą własne prywatne gabinety, bardzo często opierają działania marketingowe głównie na „poczcie pantoflowej”. Oznacza to, że pacjenci...

Co zrobić, by sklep internetowy zaczął sprzedawać więcej?
Co zrobić, by sklep internetowy zaczął sprzedawać więcej?
Anna Ogorzałek / 27.11.2020

Co zrobić, by sklep internetowy zaczął sprzedawać więcej? Poznaj 4 skuteczne działania! Prowadzisz sklep internetowy, ale od dłuższego czasu...

Dlaczego warto prowadzić bloga i jak go wypozycjonować?
Dlaczego warto prowadzić bloga i jak go wypozycjonować?
Anna Ogorzałek / 29.10.2020

Coraz więcej osób prywatnych i publicznych, a także przedsiębiorców decyduje się na założenie i prowadzenie własnego bloga. Wynika to...

Poznaj 5 skutecznych sposobów na wypromowanie swojego e-commerce!
Poznaj 5 skutecznych sposobów na wypromowanie swojego e-commerce!
Anna Ogorzałek / 26.09.2020

Pewnie nie raz zastanawiałeś się nad tym, jak wypromować swój własny sklep internetowy w Internecie. A może nawet próbowałeś...

Larry Page – kim jest twórca przeglądarki Google?
Larry Page – kim jest twórca przeglądarki Google?
Anna Ogorzałek / 25.08.2020

Każdy doskonale zna przeglądarkę Google, ale nie każdy wie, kto jest jej twórcą. To skromny i niepozorny student z...

Jak pisać skuteczne teksty SEO?
Jak pisać skuteczne teksty SEO?
Anna Ogorzałek / 15.07.2020

Zanim przejdziemy do szczegółowego omówienia tematu, warto zastanowić się and tym, jaką funkcję pełnią teksty SEO i jakie są...

Brakujące wartości x-default i hreflang / czym są, co warto wiedzieć
Brakujące wartości x-default i hreflang / czym są, co warto wiedzieć
Marcin Caban / 11.07.2020

Brakujące wartości x-default: Nie ma obowiązku stosowania „x-default”, jest to jednak zalecane ze względu na korzyści,jakie przynosi podczas pozycjonowania...

Audyt strony internetowej – czym jest? W jaki sposób się go przeprowadza?
Audyt strony internetowej – czym jest? W jaki sposób się go przeprowadza?
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 10.07.2020

Jest to zestaw czynności podejmowanych w związku z pozycjonowaniem strony. Jego zadaniem jest znalezienie wszystkich nieprawidłowości w jej działaniu,...

W jaki sposób pozyskać obserwujących na Instagramie?
W jaki sposób pozyskać obserwujących na Instagramie?
Anna Ogorzałek / 24.06.2020

Wielu użytkowników Instagrama zadaje sobie to samo pytanie: Co zrobić, by zdobyć nowych obserwujących i wyróżnić się spośród innych...

Dla kogo jest certyfikat SSL? czy wpływa na SEO?
Dla kogo jest certyfikat SSL? czy wpływa na SEO?
Marcin Caban / 06.06.2020

Bezpieczeństwo danych i informacji w internecie jest obecnie jedną z najważniejszych kwestii, o którą zabiegają przeglądarki, wyszukiwarki, ale również...

Czy hosting ma wpływ na SEO?
Czy hosting ma wpływ na SEO?
Marcin Caban / 23.05.2020

Hosting to nieodłączny element strony internetowej. Tylko dzięki niemu witryna może być widoczna w sieci. Usługa hostingowa polega na...

Marketing internetowy, czyli skuteczna reklama w dobie koronawirusa
Marketing internetowy, czyli skuteczna reklama w dobie koronawirusa
Anna Ogorzałek / 17.05.2020

Nikt zapewne nie spodziewał się pandemii koronawirusa, snując plany i stawiając sobie cele na 2020 rok. Zaskoczyła niespodziewanie każdego,...

Content marketing, dlaczego warto?
Content marketing, dlaczego warto?
Anna Ogorzałek / 25.03.2020

Content marketing to bardzo popularna nazwa, z którą zapewne nie raz się spotkałeś. Nic dziwnego, bowiem aktualnie jest najważniejszym...

Co to jest współczynnik odrzuceń?
Co to jest współczynnik odrzuceń?
Łukasz Grzesik / 22.03.2020

Czy współczynnik odrzuceń jest taki straszny? Po czym poznać, że ludzie czytają? Na początek pewne rozróżnienia… między współczynnikiem wyjść a...

Indeksowanie i najczęstsze błędy znajdowane przez wyszukiwarkę
Indeksowanie i najczęstsze błędy znajdowane przez wyszukiwarkę
Marcin Caban / 21.03.2020

Zapraszamy do lektury artykułu na temat najczęstszych błędów znajdowanych przez wyszukiwarkę w czasie indeksowania stron.

Wpływ RankBrain na SEO i marketing cyfrowy
Wpływ RankBrain na SEO i marketing cyfrowy
Łukasz Grzesik / 21.03.2020

RankBrain to algorytm wyszukiwarki oparty na uczeniu maszynowym (nauki zajmującej się sztuczną inteligencją). Jego użycie zostało potwierdzone przez Google...

Kampanie reklamowe na Instagramie
Kampanie reklamowe na Instagramie
Anna Ogorzałek / 17.03.2020

Chcesz wypromować swoją markę lub firmę w Internecie? Powinieneś sięgnąć po jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych – Instagram. To...

Jak prowadzić Instagram firmowy
Jak prowadzić Instagram firmowy
Anna Ogorzałek / 17.03.2020

Instagram to portal społecznościowy, który z roku na rok cieszy się coraz większa popularnością w Polsce. Choć niedoceniany, jest...

Pozycjonowanie na frazy precyzyjne, zalety i wady
Pozycjonowanie na frazy precyzyjne, zalety i wady
Arkadiusz Urbaś / 14.03.2020

Jeszcze do niedawna prace mające na celu pozycjonowanie stron wyglądały zupełnie inaczej niż teraz. Wprowadzane przez Google kolejne algorytmy...

Czym jest Google Search Console?
Czym jest Google Search Console?
Marcin Caban / 14.03.2020

Google Search Console jest niezwykle rozbudowanym i potężnym narzędziem dostarczanym bezpośrednio od Google. Pozwala na wszechstronne monitorowanie witryn internetowych...

Shadowban na Instagramie jak się go pozbyć?
Shadowban na Instagramie jak się go pozbyć?
Anna Ogorzałek / 14.03.2020

Pewnie każdy z Was nie raz spotkał się z określeniem shadowban. Nic dziwnego, bowiem jest to słowo bardzo często...

Czytelna strona internetowa, też wpływa na SEO
Czytelna strona internetowa, też wpływa na SEO
Arkadiusz Urbaś / 12.03.2020

Wiele firm zaczyna zwracać coraz większą uwagę na to, aby ich wizerunek oraz reklamy były dopracowane i spójne. W...

Czy warto reklamować się na FaceBooku i czy wpływa to na SEO?
Czy warto reklamować się na FaceBooku i czy wpływa to na SEO?
Anna Ogorzałek / 10.03.2020

Mający aż dwa miliardy aktywnych użytkowników Facebook to obecnie najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie. Może być przeglądany zarówno na...

Dlaczego warto prowadzić Twitter firmowy?
Dlaczego warto prowadzić Twitter firmowy?