Jestem marketerem z ponad 10-letnim doświadczeniem w zakresie reklamy oraz marketingu B2B i B2C, szczególnie w obszarze marketingu cyfrowego. W swojej pracy łączę cechy osoby przywódczej oraz kreatywnej. Kieruje się zawsze profesjonalnym podejściem do pracy, jestem w stanie pracować zarówno samodzielnie jak i w zespole.
Posiadam bogate doświadczenie w skutecznym tworzeniu strategii wejścia na rynki, w tym zagraniczne, nowych marek oraz w efektywnym zarządzaniu istniejącymi markami w obszarze B2B i B2C, w tym również marek osobistych. Buduję i wdrażam krótko- oraz długoterminowe strategie komunikacji i rozwoju. Jestem osobą o wysoko rozwiniętych umiejętnościach interpersonalnych, dzięki którym szybko nawiązuję i rozwijam długotrwałe relacje z klientami, przełożonymi, współpracownikami oraz partnerami biznesowymi. Lubię i potrafię pracować z ludźmi, inspirować i wskazywać nowe możliwości oraz sposoby realizacji zadań.
Jestem osobą dla której realizacja ambitnych planów przynosi satysfakcję i motywuje do dalszego działania. Doskonałe umiejętności pracy wielozadaniowej pozwalają mi nie tylko na koordynację wielu aspektów pracy związanej z realizacją projektów, ale również na jednoczesne konsekwentne dążenie do wyznaczonego celu. Dzięki umiejętności ustalania priorytetów oraz radzenia sobie w sytuacjach stresowych, podejmuję trafne decyzje pod presją czasu i wyników.
Youtube to druga pod względem wielkości wyszukiwarka na świecie i pierwsza co do wielkości wyszukiwarka filmów. Youtube jest własnością Google, co oznacza, że filmy z Youtube pojawiają się w wynikach wyszukiwania Google częściej niż filmy z jakiegokolwiek innego źródła. W przypadku niektórych zapytań wyniki video mogą mieć nawet wyższy priorytet niż zwykłe wyniki organiczne.
Są to takie zapytania, jak:
instrukcje i samouczki (jak…),
recenzje i rozpakowywanie filmów (iPhone 12),
sport i trening ( trening całego ciała w domu),
zabawne filmy (śmieszne zwierzęta, stand-upy),
Większość z tych zapytań najlepiej odpowiada treści wizualnej, a zwykłe artykuły nie wystarczą. Jeżeli chcesz uzyskać ranking dla tego typu zapytań, musisz sprawić, by filmy stały się częścią Twojej strategii treści, a także postępować zgodnie z najlepszymi praktykami SEO, aby zoptymalizować swoje filmy pod kątem wyszukiwania. Działania Youtube bazują głównie na algorytmach, w których przede wszystkim uwzględniane są: zaangażowanie odbiorców, czyli to, czy dany film został obejrzany do końca, czy jest komentowany lub udostępniany innym użytkownikom. Na pozycję filmu ma wpływ również liczba subskrybentów kanału, a także czynniki, które brane są pod uwagę przy tradycyjnym pozycjonowaniu stron, tj. słowa kluczowe, tytuł, opisy.Ważny jest również czas trwania filmu, a także jego jakość (jakość dźwięku i obrazu).