Marketing szeptany

Jednym z najbardziej popularnych sposobów pozyskiwania nowych Klientów w Internecie jest marketing szeptany. Opiera się na przekazywaniu informacji w celu zbudowania zainteresowania wokół danego tematu, a także nawoływaniu do dyskusji o nim. Marketing szeptany w Internecie polega na tworzeniu pozytywnych opinii na temat usług, produktów lub samej marki w formie pozytywnych opinii, komentarzy i wpisów między innymi na forach internetowych. Celem takich działań jest wpływanie na decyzyjność konsumentów (skłonienie ich do zakupu danego produktu lub skorzystania z konkretnej usługi).

Buzz marketing jest coraz bardziej popularny wśród Internautów, którzy stają się coraz bardziej wyczuleni na reklamy tego typu, dlatego wpisy powinny charakteryzować się dużą naturalnością. Marketing szeptany w Internecie gwarantuje wiele możliwości pozyskiwania wartościowych linków z innych witryn do strony internetowej, którą pozycjonujemy. W danym wpisie z konkretnym kontekstem i tematyką, umieszczane są linki z wartościowym Anchor Text wraz z wybranymi do pozycjonowania słowami kluczowymi. Umiejętne korzystanie z potencjału buzz marketingu w SEO umożliwia pozyskanie dobrych i długotrwałych wyników pozycjonowania. 

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

    Marketing szeptany na forach internetowych – jakie są korzyści?

    Marketing szeptany na forach internetowych to skuteczna forma reklamy polegająca na tworzeniu pozytywnego wizerunku w sieci i pozycjonowaniu strony w sieci.

    Dzięki buzz marketing:

    • zwiększy się rozpoznawalność Twojej marki,
    • trafisz z ofertą usług lub produktów do grupy docelowej (potencjalnych klientów),
    • Twoja sprzedasz zwiększy się,
    • poprawi się pozycja Twojej strony w wynikach wyszukiwań Google,
    • zostanie zbudowany pozytywny wizerunek Twojej marki w przestrzeni Internetu,
    • zwiększy się zaufanie do Twoich produktów lub usług

    Co możemy dla Ciebie zrobić?

    W icomSEO proponujemy Ci dwa rodzaje wpisów na forach internetowych: tradycyjne i sztuczne konwersacje. Ta pierwsza forma opiera się na pojedynczych postach, z których każdy zawiera link do promowanej strony (ma dużą siłę pozycjonującą). Natomiast druga metoda polega na tworzeniu rozmów (składających się z kilku postów) pomiędzy dwoma lub kilkoma kontami, które wyglądają bardzo naturalnie. Wymagają większej liczby postów, by zbudować jeden link. Dlatego też mają mniejszą siłę pozycjonującą, jednakże są bardziej wiarygodne i zdecydowanie bardziej skłaniają do konwersji – zakupu w sklepie internetowym danego produktu, umówienia się na wizytę, skorzystania z usługi bądź wejścia na stronę itp.

    Marketing szeptany

    Co obejmuje usługa?
    • Skuteczne wpisy na forach,
    • Link do promowanej strony,
    • Słowa kluczowe na które chcesz, by pozycjonowała się Twoja strona.

     

     Średni czas wykonania: 28 dni | minimalne zamówienie 100 wpisów

     5 zł netto / wpis

    Case studies

    Małymi krokami prowadzimy naszych klientów do sukcesu biznesowego.

    Zamów darmowy audyt swojej strony

    Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
    i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

    Skontaktuj się z nami

    Co badamy wykonując audyt SEO