Brakujące wartości x-default i hreflang / czym są, co warto wiedzieć

Brakujące wartości x-default i hreflang / czym są, co warto wiedzieć

Brakujące wartości x-default: Nie ma obowiązku stosowania „x-default”, jest to jednak zalecane ze względu na korzyści,jakie przynosi podczas pozycjonowania strony. Zastosowanie tego atrybutu w znaczący sposób ułatwia pracę robotom Google. Są one wysyłane na strony internetowe, aby dokonały indeksacji ich zasobów. Jeżeli dana strona nie powoduje żadnych problemów w ich pracy,zyskuje na wartości z punktu widzenia Google,co może się przełożyć na jej wyższe miejsce w rankingu wyników wyszukiwarki.

Wartość „x-default” określa to, w jakim podstawowym języku będzie udostępniana dana strona. Trzeba zadbać o to, aby internaucie nie wyświetliła się witryna w języku, którego on nie zna. Zwykle przy ustaleniu parametru „x-deafault” bierze się pod uwagę język w naszej opinii najbardziej uniwersalny. Najczęściej zakłada się automatycznie, że będzie to angielski. Warto jednak pamiętać o tym, że w niektórych częściach świata ludzie nie znają powszechnie tego języka, a popularny jest inny, np. portugalski czy hiszpański. Najlepiej jest zdecydować się na konkretną wersję po dokonaniu analizy odwiedzin strony. Z jakich części świata pochodzi najwięcej odwiedzających? Na tej podstawie łatwiej będzie już wybrać najbardziej odpowiedni język. Z tym problemem zetkną się na pewno te osoby, które planują zlecić usługę pozycjonowania ich strony w krajach innych niż Polska.

Brakujące wartości hreflang -> audyt SEO wartości hreflang

Każdy administrator strony internetowej powinien zadbać o to, aby uzupełnić każdą wartość hreflang. Wtedy zapewni to możliwość wykorzystania pełni możliwości, jakie daje SEO. Jest to również ważne jeżeli zależy ci na tym, aby Twoja strona była korzystnie odbierana przez odwiedzające ją osoby. Tak nie będzie, jeśli strona nie będzie dostępna w języku, który internauta zna.

Badanie kwestii związanych z wartościami „x-default” to część przeprowadzanego przez profesjonalistów z agencji marketingowej audytu SEO strony internetowej. Dzięki niemu znalezione zostaną wszystkie przeszkody uniemożliwiające jak do tej pory zajęcie przez tą witrynę wysokiego miejsca w rankingu wyników wyszukiwarki Google. Po znalezieniu przyczyn problemów będą one usunięte.

Zobacz również
Marketing szeptany – wszystko, co powinieneś o nim wiedzieć!
Marketing szeptany – wszystko, co powinieneś o nim wiedzieć!
Marcin Caban / 13.03.2021

Marketing szeptany z ang. whisper marketing i word of mouth marketing to w ostatnim czasie coraz bardziej popularne działania...

Usuwanie fałszywych i negatywnych opinii w Google Maps i nie tylko
Usuwanie fałszywych i negatywnych opinii w Google Maps i nie tylko
Jacek Kałuża / 11.03.2021

W ostatnim czasie coraz częściej zauważane jest w Internecie negatywne zjawisko tworzenia nieprawdziwych i krzywdzących wpisów i opinii, powodujących...

Usuwanie filtra Google, co warto wiedzieć?
Usuwanie filtra Google, co warto wiedzieć?
Marcin Caban / 27.02.2021

Jeżeli Twoja strona internetowa niespodziewanie zaczyna pojawiać się w wynikach Google na znacznie niższej pozycji, niż do tej pory,...