Instagram to portal społecznościowy, który z roku na rok cieszy się coraz większa popularnością w Polsce. Choć niedoceniany, jest świetnym narzędziem marketingu. Internet jest aktualnie najskuteczniejszą drogą dotarcia z reklamą do potencjalnego Klienta. Promowanie firmy bez wykorzystania Instagrama może okazać się mało skuteczne.
Portal ten już dawno temu przestał być niszową aplikacją, z której korzystają tylko nieliczni. Aktualnie stanowi niesamowite medium o ogromnym zasięgu i potencjale marketingowym. Aby zaistnieć w świecie Instagrama trzeba jednak poznać zasady funkcjonowania tego medium, a także mieć wartościowe zasoby graficzne, którymi możemy pochwalić się naszym odbiorcom. Liczy się bowiem atrakcyjny przekaz i systematyczność publikacji. Masz swoją firmę, a nie posiadasz jeszcze konta na Instagramie? Sprawdź powody, dla których warto to zmienić!
Dlaczego warto prowadzić Instagram Firmowy?
- To narzędzie, które umożliwia skuteczne promowanie firmy oraz jej zasobów.
- Profil firmowy na Instagramie umożliwia docieranie do bardzo dużej grupy odbiorców, a więc też do potencjalnych Klientów Twojej firmy.
- Instagram daje Ci dostęp do rozbudowanych statystyk, dzięki którym możesz monitorować skuteczność swoich działań, a także do promocji postów, dzięki czemu zasięg Twojej reklamy jest wielokrotnie większy.
- Na Instagramie masz możliwość przekazania odbiorcom istotnych informacji takich jak: numer telefonu, adres e-mail, lokalizację Twojej firmy.
- Instagram daje możliwość przedstawienia firmy i produktów w bardzo atrakcyjny i kreatywny sposób.
- Umiejętnie prowadzony profil pozwala wpłynąć nie tylko na sprzedaż, ale także na wizerunek marki.
- Według ostatnich badań zaangażowanie na Instagramie jest nawet dziesięciokrotnie większe niż na Facebooku.
- Na Instagramie płacisz za efektywność reklamy.
- Popularne hasztagi pozwolą Ci dotrzeć do potencjalnych Klientów, gdyż algorytmy pokazują je dużej liczbie odbiorców.
- Dzięki nawiązaniu współpracy z ambasadorami marki, możesz otrzymać od nich atrakcyjne zdjęcia. Umieszczają je również na swoich profilach i właściwymi hasztagami i oznaczeniem Twojego konta firmowego. Dzięki temu informacja o Twoich usługach lub produktach dociera do większego grona odbiorców.
To tylko niektóre z argumentów na to, iż warto prowadzić Instagram firmowy. Nie zwlekaj, załóż konto jeszcze dziś!
Lub poznaj naszą ofertę: