Jak prowadzić Instagram firmowy

Jak prowadzić Instagram firmowy

Instagram to portal społecznościowy, który z roku na rok cieszy się coraz większa popularnością w Polsce. Choć niedoceniany, jest świetnym narzędziem marketingu. Internet jest aktualnie najskuteczniejszą drogą dotarcia z reklamą do potencjalnego Klienta. Promowanie firmy bez wykorzystania Instagrama może okazać się mało skuteczne.

Portal ten już dawno temu przestał być niszową aplikacją, z której korzystają tylko nieliczni. Aktualnie stanowi niesamowite medium o ogromnym zasięgu i potencjale marketingowym. Aby zaistnieć w świecie Instagrama trzeba jednak poznać zasady funkcjonowania tego medium, a także mieć wartościowe zasoby graficzne, którymi możemy pochwalić się naszym odbiorcom. Liczy się bowiem atrakcyjny przekaz i systematyczność publikacji. Masz swoją firmę, a nie posiadasz jeszcze konta na Instagramie? Sprawdź powody, dla których warto to zmienić!

Dlaczego warto prowadzić Instagram Firmowy?

  1. To narzędzie, które umożliwia skuteczne promowanie firmy oraz jej zasobów.
  2. Profil firmowy na Instagramie umożliwia docieranie do bardzo dużej grupy odbiorców, a więc też do potencjalnych Klientów Twojej firmy.
  3. Instagram daje Ci dostęp do rozbudowanych statystyk, dzięki którym możesz monitorować skuteczność swoich działań, a także do promocji postów, dzięki czemu zasięg Twojej reklamy jest wielokrotnie większy.
  4. Na Instagramie masz możliwość przekazania odbiorcom istotnych informacji takich jak: numer telefonu, adres e-mail, lokalizację Twojej firmy.
  5. Instagram daje możliwość przedstawienia firmy i produktów w bardzo atrakcyjny i kreatywny sposób.
  6. Umiejętnie prowadzony profil pozwala wpłynąć nie tylko na sprzedaż, ale także na wizerunek marki.
  7. Według ostatnich badań zaangażowanie na Instagramie jest nawet dziesięciokrotnie większe niż na Facebooku.
  8. Na Instagramie płacisz za efektywność reklamy.
  9. Popularne hasztagi pozwolą Ci dotrzeć do potencjalnych Klientów, gdyż algorytmy pokazują je dużej liczbie odbiorców.
  10. Dzięki nawiązaniu współpracy z ambasadorami marki, możesz otrzymać od nich atrakcyjne zdjęcia. Umieszczają je również na swoich profilach i właściwymi hasztagami i oznaczeniem Twojego konta firmowego. Dzięki temu informacja o Twoich usługach lub produktach dociera do większego grona odbiorców.

To tylko niektóre z argumentów na to, iż warto prowadzić Instagram firmowy. Nie zwlekaj, załóż konto jeszcze dziś!

 

Lub poznaj naszą ofertę:

Zobacz również
Marketing szeptany – wszystko, co powinieneś o nim wiedzieć!
Marketing szeptany – wszystko, co powinieneś o nim wiedzieć!
Marcin Caban / 13.03.2021

Marketing szeptany z ang. whisper marketing i word of mouth marketing to w ostatnim czasie coraz bardziej popularne działania...

Usuwanie fałszywych i negatywnych opinii w Google Maps i nie tylko
Usuwanie fałszywych i negatywnych opinii w Google Maps i nie tylko
Jacek Kałuża / 11.03.2021

W ostatnim czasie coraz częściej zauważane jest w Internecie negatywne zjawisko tworzenia nieprawdziwych i krzywdzących wpisów i opinii, powodujących...

Usuwanie filtra Google, co warto wiedzieć?
Usuwanie filtra Google, co warto wiedzieć?
Marcin Caban / 27.02.2021

Jeżeli Twoja strona internetowa niespodziewanie zaczyna pojawiać się w wynikach Google na znacznie niższej pozycji, niż do tej pory,...