Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T

22.01.2024 / Autor: Piotr Antoszek
SEO, Wiedza SEO

Spis treściWprowadzenie do E-E-A-TWyjaśnienie, czym jest wskaźnik E-E-A-T, jak ewoluował z modelu E-A-T, oraz jakie są jego korzenie w wytycznych Google dla oceniających jakość stron.Wprowadzenie do E-E-A-T Wyjaśnienie, czym jest w...

dowiedz się więcej

Poznaj 5 skutecznych sposobów na wypromowanie swojego e-commerce!

26.09.2020 / Autor: Anna Ogorzałek
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pewnie nie raz zastanawiałeś się nad tym, jak wypromować swój własny sklep internetowy w Internecie. A może nawet...

dowiedz się więcej

Larry Page – kim jest twórca przeglądarki Google?

25.08.2020 / Autor: Anna Ogorzałek
SEO, Wiedza SEO

Każdy doskonale zna przeglądarkę Google, ale nie każdy wie, kto jest jej twórcą. To skromny i niepozorny student z...

dowiedz się więcej

Jak pisać skuteczne teksty SEO?

15.07.2020 / Autor: Anna Ogorzałek
Content Marketing, Pozycjonowanie sklepów internetowych, SEO, Tworzenie treści SEO, Wiedza SEO

Zanim przejdziemy do szczegółowego omówienia tematu, warto zastanowić się and tym, jaką funkcję pełnią teksty S...

dowiedz się więcej

Brakujące wartości x-default i hreflang / czym są, co warto wiedzieć

10.07.2020 / Autor: Jacek Kałuża
Audyt SEO, SEO

Brakujące wartości x-default: Nie ma obowiązku stosowania „x-default”, jest to jednak zalecane ze względu na kor...

dowiedz się więcej

Audyt strony internetowej – czym jest? W jaki sposób się go przeprowadza?

10.07.2020 / Autor: Jacek Kałuża
Audyt SEO

Jest to zestaw czynności podejmowanych w związku z pozycjonowaniem strony. Jego zadaniem jest znalezienie wszystkich ni...

dowiedz się więcej

W jaki sposób pozyskać obserwujących na Instagramie?

24.06.2020 / Autor: Anna Ogorzałek
SEO a Social Media

Wielu użytkowników Instagrama zadaje sobie to samo pytanie: Co zrobić, by zdobyć nowych obserwujących i wyróżnić...

dowiedz się więcej

Zapisz się do newslettera