Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T

22.01.2024 / Autor: Piotr Antoszek
SEO, Wiedza SEO

Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...

dowiedz się więcej

Web Crawler – co to jest?

13.04.2025 / Autor: Tomek Bogucki
SEO, Wiedza SEO

Web crawler (z angielskiego dosłownie pełzacz sieciowy), nazywany także robotem internetowym, robotem indeksującym l...

dowiedz się więcej

Kanały marketingowe w teorii i praktyce – kompleksowe ujęcie

13.04.2025 / Autor: Jacek Kałuża
Marketing internetowy

Kanały marketingowe stanowią fundamentalny element współczesnych strategii marketingowych, umożliwiając firmom sku...

dowiedz się więcej

Adres IP – co to jest?

13.04.2025 / Autor: Damian Berger
Pozostałe wpisy

Adres IP (skrót od ang. Internet Protocol Address) to unikatowy numer identyfikacyjny nadawany urządzeniom podłączon...

dowiedz się więcej

Core Web Vitals – strategia skutecznej optymalizacji strony pod kątem UX i SEO

12.04.2025 / Autor: Rozanna Pietrzyk
SEO, Wiedza SEO

Core Web Vitals (CWV) to zestaw podstawowych wskaźników internetowych, wprowadzony przez Google w celu oceny rzeczywis...

dowiedz się więcej

Meta tagi – przewodnik dla początkujących w SEO

12.04.2025 / Autor: Mateusz Fusiara
SEO, Wiedza SEO

Meta tagi to niewielkie fragmenty kodu HTML, które twórcy stron internetowych umieszczają w sekcji <head> stron...

dowiedz się więcej

Formy reklamy internetowej

12.04.2025 / Autor: Katarzyna Toboła
Marketing internetowy

Reklama internetowa to wszelkie działania promocyjne prowadzone w sieci, mające na celu przyciągnięcie uwagi i zaint...

dowiedz się więcej

Zapisz się do newslettera


Zadzwoń Napisz