Blog
Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T
Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...
GoogleBot – co to takiego?
GoogleBot jest uniwersalną nazwą dla głównych robotów indeksujących strony wysyłanych przez wyszukiwarkę Google. ...
Czym jest plik robots.txt? i jak wpływa na pozycjonowanie
Spis treściPlik robots.txt to jedno z podstawowych narzędzi, które pozwala właścicielom lub administratorom stron i...
Jak tworzyć atrakcyjne opisy produktów do sklepów internetowych?
Spis treściKim jesteś, kliencie?Zbuduj wartościowy przekazNie zapomnij o formieNarzędzia komunikacjiDane Bisnode, pi...
Główne korzyści pozycjonowania
Spis treściJakie główne korzyści daje pozycjonowanie?Pozycjonowanie to zbiór określonych technik i procesów pozwa...
Profesjonalne zdjęcia produktowe biżuterii, jak powinny wyglądać?
Zdjęcia produktowe to jeden z najistotniejszych elementów sprzedaży w Internecie. Zwiększają one atrakcyjność i fu...