Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T

22.01.2024 / Autor: Piotr Antoszek
SEO, Wiedza SEO

Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...

dowiedz się więcej

GoogleBot – co to takiego?

29.12.2019 / Autor: Piotr Antoszek
SEO

GoogleBot jest uniwersalną nazwą dla głównych robotów indeksujących strony wysyłanych przez wyszukiwarkę Google. ...

dowiedz się więcej

Czym jest plik robots.txt? i jak wpływa na pozycjonowanie

26.12.2019 / Autor: Jacek Kałuża
Pozycjonowanie sklepów internetowych, SEO

Spis treściPlik robots.txt to jedno z podstawowych narzędzi, które pozwala właścicielom lub administratorom stron i...

dowiedz się więcej

Jak tworzyć atrakcyjne opisy produktów do sklepów internetowych?

22.11.2019 / Autor: Anna Ogorzałek
Pozycjonowanie sklepów internetowych, Tworzenie treści SEO

Spis treściKim jesteś, kliencie?Zbuduj wartościowy przekazNie zapomnij o formieNarzędzia komunikacjiDane Bisnode, pi...

dowiedz się więcej

Główne korzyści pozycjonowania

28.10.2019 / Autor: Jacek Kałuża
Pozostałe wpisy, SEO

Spis treściJakie główne korzyści daje pozycjonowanie?Pozycjonowanie to zbiór określonych technik i procesów pozwa...

dowiedz się więcej

Profesjonalne zdjęcia produktowe biżuterii, jak powinny wyglądać?

07.02.2019 / Autor: Anna Ogorzałek
Pozycjonowanie sklepów internetowych, Strony internetowe

Zdjęcia produktowe to jeden z najistotniejszych elementów sprzedaży w Internecie. Zwiększają one atrakcyjność i fu...

dowiedz się więcej

Zapisz się do newslettera


Zadzwoń Napisz