Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T

22.01.2024 / Autor: Piotr Antoszek
SEO, Wiedza SEO

Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...

dowiedz się więcej

Mockup strony internetowej – co to jest, jak go stworzyć i wykorzystać?

17.04.2025 / Autor: Agata Grzesik
Grafika, Strony internetowe

Projektowanie strony internetowej to proces wieloetapowy, w którym mockup odgrywa niezwykle ważną rolę. Z tego artyk...

dowiedz się więcej

Mobile-First Indexing

16.04.2025 / Autor: Mateusz Fusiara
SEO, Strony internetowe

Przejście na indeksowanie mobile-first było milowym krokiem w rozwoju wyszukiwarki Google, odzwierciedlającym zmiany ...

dowiedz się więcej

Piszesz treści? Sprawdź, jak zdobyć uwagę użytkowników, nawiązać dialog i sprzedawać!

16.04.2025 / Autor: Damian Piwnik
SEO, Tworzenie treści SEO

Można śmiało stwierdzić, że tworzenie treści to gra o uwagę użytkowników, która trwa zaledwie kilka chwil. W t...

dowiedz się więcej

Key Visual w szerokim kontekście komunikacji wizualnej

16.04.2025 / Autor: Agata Grzesik
Grafika

Współczesny świat jest zdominowany przez przekazy wizualne. Każdego dnia docierają do nas setki obrazów – od rek...

dowiedz się więcej

Linkowanie wewnętrzne

16.04.2025 / Autor: Karolina Kalińska
SEO, Wiedza SEO

Linkowanie wewnętrzne jest nieodłącznym elementem skutecznego SEO, choć często pozostaje w cieniu popularniejszych ...

dowiedz się więcej

Geotagowanie w nowoczesnych rozwiązaniach – techniczny przewodnik

16.04.2025 / Autor: Tomek Bogucki
Marketing internetowy, Wiedza SEO

Geotagging (inaczej geotagowanie) oznacza dodawanie do danych cyfrowych informacji o położeniu geograficznym. W dobie ...

dowiedz się więcej

Zapisz się do newslettera


Zadzwoń Napisz