Blog
Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T
Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...
Mockup strony internetowej – co to jest, jak go stworzyć i wykorzystać?
Projektowanie strony internetowej to proces wieloetapowy, w którym mockup odgrywa niezwykle ważną rolę. Z tego artyk...
Mobile-First Indexing
Przejście na indeksowanie mobile-first było milowym krokiem w rozwoju wyszukiwarki Google, odzwierciedlającym zmiany ...
Piszesz treści? Sprawdź, jak zdobyć uwagę użytkowników, nawiązać dialog i sprzedawać!
Można śmiało stwierdzić, że tworzenie treści to gra o uwagę użytkowników, która trwa zaledwie kilka chwil. W t...
Key Visual w szerokim kontekście komunikacji wizualnej
Współczesny świat jest zdominowany przez przekazy wizualne. Każdego dnia docierają do nas setki obrazów – od rek...
Linkowanie wewnętrzne
Linkowanie wewnętrzne jest nieodłącznym elementem skutecznego SEO, choć często pozostaje w cieniu popularniejszych ...
Geotagowanie w nowoczesnych rozwiązaniach – techniczny przewodnik
Geotagging (inaczej geotagowanie) oznacza dodawanie do danych cyfrowych informacji o położeniu geograficznym. W dobie ...