Blog
Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T
Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...
10 najważniejszych aktualizacji po konferencji Google Search On 22
Spis treści1. Narzędzie wyszukiwania – Multisearch2. Opcja Multisearch Near Me wkrótce będzie dostępna3. Poprawio...
Marketing szeptany – wszystko, co powinieneś o nim wiedzieć!
Marketing szeptany z ang. whisper marketing i word of mouth marketing to w ostatnim czasie coraz bardziej popularne dzia...
Usuwanie fałszywych i negatywnych opinii w Google Maps i nie tylko
W ostatnim czasie coraz częściej zauważane jest w Internecie negatywne zjawisko tworzenia nieprawdziwych i krzywdzący...
Usuwanie filtra Google, co warto wiedzieć?
Jeżeli Twoja strona internetowa niespodziewanie zaczyna pojawiać się w wynikach Google na znacznie niższej pozycji, ...
Poprawny Tag title i meta description, na co warto zwrócić uwagę
Zapraszamy do lektury artykułu na temat tagu title i meta description, jego długości. Dowiecie się też, dlaczego ni...
Pozycjonowanie wizytówki w Google Maps
Większość firm posiada wizytówkę w Google Maps. Nie zawsze jednak wykorzystywane są wszystkie możliwości, jakie ...