Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T

22.01.2024 / Autor: Piotr Antoszek
SEO, Wiedza SEO

Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...

dowiedz się więcej

10 najważniejszych aktualizacji po konferencji Google Search On 22

16.10.2022 / Autor: Jacek Kałuża
Pozostałe wpisy

Spis treści1. Narzędzie wyszukiwania – Multisearch2. Opcja Multisearch Near Me wkrótce będzie dostępna3. Poprawio...

dowiedz się więcej

Marketing szeptany – wszystko, co powinieneś o nim wiedzieć!

12.03.2021 / Autor: Jacek Kałuża
Content Marketing, Pozycjonowanie sklepów internetowych, Wiedza SEO

Marketing szeptany z ang. whisper marketing i word of mouth marketing to w ostatnim czasie coraz bardziej popularne dzia...

dowiedz się więcej

Usuwanie fałszywych i negatywnych opinii w Google Maps i nie tylko

11.03.2021 / Autor: Jacek Kałuża
Pozostałe wpisy, Wiedza SEO

W ostatnim czasie coraz częściej zauważane jest w Internecie negatywne zjawisko tworzenia nieprawdziwych i krzywdzący...

dowiedz się więcej

Usuwanie filtra Google, co warto wiedzieć?

27.02.2021 / Autor: Piotr Antoszek
Wiedza SEO

Jeżeli Twoja strona internetowa niespodziewanie zaczyna pojawiać się w wynikach Google na znacznie niższej pozycji, ...

dowiedz się więcej

Poprawny Tag title i meta description, na co warto zwrócić uwagę

25.02.2021 / Autor: Łukasz Grzesik
Wiedza SEO

Zapraszamy do lektury artykułu na temat tagu title i meta description, jego długości. Dowiecie się też, dlaczego ni...

dowiedz się więcej

Pozycjonowanie wizytówki w Google Maps

24.02.2021 / Autor: Łukasz Grzesik
SEO

Większość firm posiada wizytówkę w Google Maps. Nie zawsze jednak wykorzystywane są wszystkie możliwości, jakie ...

dowiedz się więcej

Zapisz się do newslettera


Zadzwoń Napisz