Blog
Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T
Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...
Jak pozycjonować konto na Instagramie?
Z pozycjonowaniem zazwyczaj kojarzą się strony internetowe. Niewiele osób wie, że pozycjonować można również pro...
Na czym polega usługa pozycjonowania zagranicznego znana też pod nazwą SEO globalne?
Spis treściPozycjonowanie zagraniczne to oferta dla tych właścicieli firm, którzy planują wyjście ze swoim biznese...
Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony internetowej ?
Dobór odpowiednich słów kluczowych do strony www to zasadnicze działanie dla jej pozycjonowania. Jeśli nie dokonamy ...
SERP – co to jest?
Spis treściSERP to skrót stworzony z pierwszych liter angielskiego hasła Search Engine Results Position, co w tłumac...
Broken link checker WordPress – jak znaleźć i usunąć niedziałające linki w WordPressie
Wtyczka Broken Link Checker jest jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych podczas audytu i optymalizacji strony w...
Najważniejsze trendy w SEO w 2020 roku PLT i CBR
„Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana” – te słowa Heraklita z Efezu doskonale wpisują się w to, jak na ...