Blog
Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T
Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...
Optymalizacji zdjęć WordPress – co warto wiedzieć?
Optymalizacja to bez wątpienia jeden z najczęściej pojawiających się terminów na naszym blogu. Nic w tym dziwnego ...
Instagram vs SEO – jak wykorzystać potencjał Instagrama w SEO?
Instagram to obok Facebooka i Twittera jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych, który z roku na rok cie...
Lazy load dla WordPress
Spis treściDlaczego strona długo się ładuje? Jak sobie radzić z powolnym ładowaniem strony na WordPress? Co daje n...
Czym są atrybuty linków – dofollow i nofollow
Spis treściZdobywanie linków – czy potrzebne?Atrybuty linków – dofollow, nofollowAtrybut nofollow Atrybut dofollo...
Audyt SEO TF-IDF, co należy zbadać? jak budować treści?
Spis treściCo obejmuje Audyt TF-IDF:Badanie TF-IDF to zaawansowana ocena podobieństwa treści. Porównywane są różn...
Yoast SEO możliwości – na co pozwala
Spis treściYoast SEO to wtyczka dedykowana najpopularniejszemu systemowi CMS na świecie – WordPressowi. Co ciekawe, ...