Blog
Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T
Spis treściWprowadzenie do E-E-A-TWyjaśnienie, czym jest wskaźnik E-E-A-T, jak ewoluował z modelu E-A-T, oraz jakie są jego korzenie w wytycznych Google dla oceniających jakość stron.Wprowadzenie do E-E-A-T Wyjaśnienie, czym jest w...
Dlaczego warto prowadzić bloga i jak go wypozycjonować?
Coraz więcej osób prywatnych i publicznych, a także przedsiębiorców decyduje się na założenie i prowadzenie wła...
Poznaj 5 skutecznych sposobów na wypromowanie swojego e-commerce!
Pewnie nie raz zastanawiałeś się nad tym, jak wypromować swój własny sklep internetowy w Internecie. A może nawet...
Larry Page – kim jest twórca przeglądarki Google?
Każdy doskonale zna przeglądarkę Google, ale nie każdy wie, kto jest jej twórcą. To skromny i niepozorny student z...
Jak pisać skuteczne teksty SEO?
Zanim przejdziemy do szczegółowego omówienia tematu, warto zastanowić się and tym, jaką funkcję pełnią teksty S...
Brakujące wartości x-default i hreflang / czym są, co warto wiedzieć
Brakujące wartości x-default: Nie ma obowiązku stosowania „x-default”, jest to jednak zalecane ze względu na kor...
Audyt strony internetowej – czym jest? W jaki sposób się go przeprowadza?
Jest to zestaw czynności podejmowanych w związku z pozycjonowaniem strony. Jego zadaniem jest znalezienie wszystkich ni...