Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T

22.01.2024 / Autor: Piotr Antoszek
SEO, Wiedza SEO

Wskaźnik E-E-A-T, co oznacza Ekspertyza, Doświadczenie, Autorytet, Wiarygodność (Expertise, Experience, Authoritativeness, Trustworthiness), jest kluczowym konceptem wykorzystywanym do oceny jakości treści internetowych. Jego główny...

dowiedz się więcej

Brakujące wartości x-default i hreflang / czym są, co warto wiedzieć

10.07.2020 / Autor: Jacek Kałuża
Audyt SEO, SEO

Brakujące wartości x-default: Nie ma obowiązku stosowania „x-default”, jest to jednak zalecane ze względu na kor...

dowiedz się więcej

Audyt strony internetowej – czym jest? W jaki sposób się go przeprowadza?

10.07.2020 / Autor: Jacek Kałuża
Audyt SEO

Jest to zestaw czynności podejmowanych w związku z pozycjonowaniem strony. Jego zadaniem jest znalezienie wszystkich ni...

dowiedz się więcej

W jaki sposób pozyskać obserwujących na Instagramie?

24.06.2020 / Autor: Anna Ogorzałek
SEO a Social Media

Wielu użytkowników Instagrama zadaje sobie to samo pytanie: Co zrobić, by zdobyć nowych obserwujących i wyróżnić...

dowiedz się więcej

Dla kogo jest certyfikat SSL? czy wpływa na SEO?

06.06.2020 / Autor: Jacek Kałuża
Optymalizacja WordPress, Pozycjonowanie sklepów internetowych, SEO

Bezpieczeństwo danych i informacji w internecie jest obecnie jedną z najważniejszych kwestii, o którą zabiegają pr...

dowiedz się więcej

Czy hosting ma wpływ na SEO?

23.05.2020 / Autor: Jacek Kałuża
Pozycjonowanie sklepów internetowych, SEO, Strony internetowe

Hosting to nieodłączny element strony internetowej. Tylko dzięki niemu witryna może być widoczna w sieci. Usługa ho...

dowiedz się więcej

Marketing internetowy, czyli skuteczna reklama w dobie koronawirusa

16.05.2020 / Autor: Anna Ogorzałek
Pozostałe wpisy, SEO

Nikt zapewne nie spodziewał się pandemii koronawirusa, snując plany i stawiając sobie cele na 2020 rok. Zaskoczyła ...

dowiedz się więcej

Zapisz się do newslettera


Zadzwoń Napisz