Blog
Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T
Spis treściWprowadzenie do E-E-A-TWyjaśnienie, czym jest wskaźnik E-E-A-T, jak ewoluował z modelu E-A-T, oraz jakie są jego korzenie w wytycznych Google dla oceniających jakość stron.Wprowadzenie do E-E-A-T Wyjaśnienie, czym jest w...
Pozycjonowanie na frazy precyzyjne, zalety i wady
Jeszcze do niedawna prace mające na celu pozycjonowanie stron wyglądały zupełnie inaczej niż teraz. Wprowadzane prze...
Czym jest Google Search Console?
Google Search Console jest niezwykle rozbudowanym i potężnym narzędziem dostarczanym bezpośrednio od Google. Pozwala ...
Shadowban na Instagramie jak się go pozbyć?
Pewnie każdy z Was nie raz spotkał się z określeniem shadowban. Nic dziwnego, bowiem jest to słowo bardzo często u...
Czytelna strona internetowa, też wpływa na SEO
Wiele firm zaczyna zwracać coraz większą uwagę na to, aby ich wizerunek oraz reklamy były dopracowane i spójne. W ...
Czy warto reklamować się na FaceBooku i czy wpływa to na SEO?
Mający aż dwa miliardy aktywnych użytkowników Facebook to obecnie najpopularniejszy portal społecznościowy na świe...
Dlaczego warto prowadzić Twitter firmowy?
Twitter to obok Instagrama i Facebooka jedno z największych mediów społecznościowych na świecie. Założyli go w 20...