Kompendium wiedzy na temat wskaźnika E-E-A-T

22.01.2024 / Autor: Piotr Antoszek
SEO, Wiedza SEO

Spis treściWprowadzenie do E-E-A-TWyjaśnienie, czym jest wskaźnik E-E-A-T, jak ewoluował z modelu E-A-T, oraz jakie są jego korzenie w wytycznych Google dla oceniających jakość stron.Wprowadzenie do E-E-A-T Wyjaśnienie, czym jest w...

dowiedz się więcej

Czym są atrybuty linków – dofollow i nofollow

12.01.2020 / Autor: Jacek Kałuża
SEO

Spis treściZdobywanie linków – czy potrzebne?Atrybuty linków – dofollow, nofollowAtrybut nofollow Atrybut dofollo...

dowiedz się więcej

Audyt SEO TF-IDF, co należy zbadać? jak budować treści?

08.01.2020 / Autor: Łukasz Grzesik
Audyt SEO, Nowości w IcomSEO, Pozycjonowanie sklepów internetowych, Tworzenie treści SEO

Spis treściCo obejmuje Audyt TF-IDF:Badanie TF-IDF to zaawansowana ocena podobieństwa treści. Porównywane są różn...

dowiedz się więcej

Yoast SEO możliwości – na co pozwala

02.01.2020 / Autor: Jacek Kałuża
Optymalizacja WordPress, SEO

Spis treściYoast SEO to wtyczka dedykowana najpopularniejszemu systemowi CMS na świecie – WordPressowi. Co ciekawe, ...

dowiedz się więcej

GoogleBot – co to takiego?

29.12.2019 / Autor: Piotr Antoszek
SEO

GoogleBot jest uniwersalną nazwą dla głównych robotów indeksujących strony wysyłanych przez wyszukiwarkę Google. ...

dowiedz się więcej

Czym jest plik robots.txt? i jak wpływa na pozycjonowanie

26.12.2019 / Autor: Jacek Kałuża
Pozycjonowanie sklepów internetowych, SEO

Spis treściPlik robots.txt to jedno z podstawowych narzędzi, które pozwala właścicielom lub administratorom stron i...

dowiedz się więcej

Jak tworzyć atrakcyjne opisy produktów do sklepów internetowych?

22.11.2019 / Autor: Anna Ogorzałek
Pozycjonowanie sklepów internetowych, Tworzenie treści SEO

Spis treściKim jesteś, kliencie?Zbuduj wartościowy przekazNie zapomnij o formieNarzędzia komunikacjiDane Bisnode, pi...

dowiedz się więcej

Zapisz się do newslettera